Jump to content

Firmware 3.03 !

gtadealer

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe heet het mapje waar de EBOOT inmoet ? weet iemand dit ? :)

Jazeker ik weet het, je noemt dit mapje UPDATE, dat staat natuurlijk voor de Firmwire Update die je gaat uitvoeren. Je zet je EBOOT.PBP dus in de map UPDATE die weer in de map GAME staat, die op zijn beurt in PSP staat. Heb je dit gedaan dan staat de update er correct op en hoef je hem alleen nog maar te starten vanaf je PSP wat je doet door in het menu naar Game en klik vervolgens op Memory Stick. Nu verschijnt er een schermpje wat informatie aangeeft over de Update, druk op X en je Update start. Heel veel plezier met Firmwire 3.03!

Geplaatst:

hoe heet het mapje waar de EBOOT inmoet ? weet iemand dit ? :)

Jazeker ik weet het, je noemt dit mapje UPDATE, dat staat natuurlijk voor de Firmwire Update die je gaat uitvoeren. Je zet je EBOOT.PBP dus in de map UPDATE die weer in de map GAME staat, die op zijn beurt in PSP staat. Heb je dit gedaan dan staat de update er correct op en hoef je hem alleen nog maar te starten vanaf je PSP wat je doet door in het menu naar Game en klik vervolgens op Memory Stick. Nu verschijnt er een schermpje wat informatie aangeeft over de Update, druk op X en je Update start. Heel veel plezier met Firmwire 3.03!

thnxx (moet ff opladen) fixst het bugs voor GTA VCS ? zeggen ze teminste

nu kan ik ook de demo van Loco Roco Xmas edition eropzetten hehe :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Even een vraagje: bij mij zegt mijn PSP als ik naar "Game>Memory Stick" ga alleen maar : Beschadigde Data...

De map Update is ook verdwenen..

Wat kan ik hieraan doen??

Bewerkt: door Hiddos
Geplaatst:
Even een vraagje: bij mij zegt mijn PSP als ik naar "Game>Memory Stick" ga alleen maar : Beschadigde Data...

Wat kan ik hieraan doen??

Het lijkt me nogal logisch, de data is beschadigt. Ik heb dit probleem ook gehad en heb het opgelost door de Update opnieuw te downloaden. Let erop dat alle namen correct zijn gegeven en dat alles in de juiste mappen staan dat is dus PSP > GAME > UPDATE > EBOOT.PBP. Ook moet je er zeker van zijn dat het wel echt een Update is want deze melding krijg je namelijk ook als je op een 2.00+ PSP Homebrew van Firmwire 1.5 wilt gaan spelen. Indien je er niet zeker bent dat de Update van een betrouwbare site komt raad ik je aan om de Update van www.YourPSP.com te downloaden. Een nadeel hiervan is dat je je wel eerst zal moeten registreren. Ik wens je trouwens nog heel veel succes bij het Updaten naar Firmwire 3.03!

Geplaatst:

Heey ik wil dit topic niet afkraken hoor maar dit gaat niet echt over GTA :td:

Greettzzz, Roneri

>>> Door SummerBase: Daar heb jij helemaal gelijk in, verplaatst naar 'Consoles en Beurzen Forum'.<<<

Geplaatst:

Je kan ook je firmware updaten door helemaal boven in het menu bij instellingen op netwerk bijwerken drukken.

dan download je psp het van internet en zet het automatisch in de goede map

dus 10x zo makkelijk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...