Jump to content

Welke cheats zijn ongevaarlijk?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb in een eerdere post van mij gezegd dat ik tanker commander (missie) niet kon halen. Ctaalina knalde namelijk mr. witetaker neer. Ik ben het spel opnieuw begfonnen met de beste voornemens. Ik raak de riot met geen vinger meer aan! Ik gebruik nu alleen de volgende cheats:

Oneindige gezondheid: BAGUVIX

De politie zoekt je nooit: AEZAKMI

Oneindeige ammo, je hoeft nooit te herladen: WANRLTW

Krijg een racewagen: PDNEJOH

Krijg een monster: AGBDLCID

De tijd gaat sneller: YSOHNUL

Nutter Tools (wapenset): UZUMYMW

Gezondheid OK, 15000 geld(of zoiets): HESOYAM

Kan dit problemen opleveren voor een van mijn missies? Ik hoop van niet.

Groeten, Sef

Bewerkt: door Sef

Geen enkele van onderstaande cheats is gevaarlijk. Voor zover bekend alleen de riot cheat, maar die staat niet tussen je lijstje. Verder is de cheat waardoor de tijd sneller gaat alleen weer te herstellen met de cheat waarmee de tijd langzamer gaat: SLOWITDOWN

We weten nog steeds niet genoeg over 't effect van cheats, ik en veel andere zullen het met me eens zijn dat gewoon geen cheats gebruiken het beste is.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:
Hallo,

Ik heb in een eerdere post van mij gezegd dat ik tanker commander (missie) niet kon halen. Ctaalina knalde namelijk mr. witetaker neer. Ik ben het spel opnieuw begfonnen met de beste voornemens. Ik raak de riot met geen vinger meer aan! Ik gebruik nu alleen de volgende cheats:

Groeten, Sef

Nee hoor, je kan gerust met deze cheats gaan spelen. Voor zover ik weet moet je absoluut geen thema cheats, en/of de RIOT gebruiken. Voor de rest zijn de 'gewone' cheats voor bijvoorbeeld health, munitie en wapens helemaal veilig.

Geplaatst:

Cheats die je kan deactieveren zijn ongevaarlijk. Maar cheats die je niet kan deactieveren bijvoorbeeld de riot cheat is wel gevaarlijk. Hoe vaak je hem ook maar intypt hij blijft aan staan en als je je game weer load of opnieuw opstart staat de riot cheat ook nog aan. Dat is een gevaarlijke cheat dus. Maar die cheats die jij opnoemt kunnen gewoon zonder enig gevaar gebruikt worden. Ik ken zoveel mensen die deze cheats altijd invoeren en nooit problemen ermee krijgen. Veel succes veder.

Geplaatst:
wat doet riot ? :clown:

Riot betekend eigenlijk 'rel', er zullen dus rellen op treden, iedereen zal elkaar aanvallen. Er zal dus overal gevochten worden, er zullen auto's gestolen worden, huizen worden in de brand gestoken oftewel totale chaos. De cheat is wel even leuk maar word op den duur erg irritant. Als je echt eens wilt zien wat er gebeurd moet je de missie genaamd Riot spelen, hierbij gebeurd precies hetzelfde als bij de cheat. Alleen is het dan voor korte duur, je zal dat effect namelijk de laatste missies hebben daarna is alles weer normaal. Op de pc heet de cheat STATEOFEMERGENCY. Je kan het eens proberen voor de lol, maar save niet!

Geplaatst:

Alle cheats tasten in ieder geval je game aan ;)

Elke keer als je cheat gaat nl. je Criminal Rating omlaag, dus als jij de hele game door cheat sta je dus dik in de min.

Ik weet nog dat ik veel cheatte in Vice City, en aan het einde van de game was mijn Criminal Rating "Total Loser" of "Total Liar" ;)

Geplaatst:

Waar vind je je criminal rating, ik zie alleen staan hoeveel cheats je hebt gebruikt (ik zo'n 3000). Verder kun je in plaats van de riot mode de mensen gewoon agressiev maken en wapens geven (zelfde effect alleen kun je dit uitzetten en als je de game saved is het terug normaal.

EDIT: kijk eens op wikiGTA, daar zie je een manier heo je die missie toch kunt uitspelen, maar de missie van Mad Dog kun je niet uitspelen met de riot. Maar je kunt wel een mod downloaden die het afzet

Geplaatst:

Het beste is gewoon nooit cheaten, dan gaat je rating ook niet omlaag en er is nog 1 ding, namelijk als je wel cheat zal je elke keer bij het saven een waarschuwing krijgen dan je cheat en dat kan irritant worden op den duur.

Geplaatst:
Hallo,

Nutter Tools (wapenset): UZUMYMW

Gezondheid OK, 15000 geld(of zoiets): HESOYAM

Groeten, Sef

Over die codes die je gebruikt: het is misschien ook handig (als je niet v2.00 hebt) een car spawner te gebruiken, dan kun je alle auto's spawnen en dit wordt niet aangerekend als een cheat. Een goede carspawner vind je hier.

Geplaatst:

Als ik in een savehouse een cheat doe kan ik er niet uit zonder opnieuw op te starten mischien om dat mijn PC een beetje oud is en je kan toch niet de 100% meer halen

Bij mij is dit niet het geval, ik heb de volgende codes gebruikt: RIPAZHA en ROCKETMAN en ik kon zonder probleem het savehouse verlaten. Ik heb het in deze 2 savehouses uitgeprobeerd:

savehousesjj7.jpg

Het zal dus waarschijnlijk aan je computer liggen.

Bewerkt: door Gtwien
Geplaatst:
Waar vind je je criminal rating, ik zie alleen staan hoeveel cheats je hebt gebruikt

Escape (pc) (ps2= Start) > Stats. Dan krijg je deze beeld (hieronder). Wat in het rode hokje staat is je Criminal Rating (rank)

post-42509-1168435214.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...