michaelfivez Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 Je kunt ook nog volgende codes gebruiken: LXGIWYL= andere wapens KJKSZPJ= andere wapens AIWPRTON=tank OSRBLHH= 2 sterretjes bij FULLCLIP= oneindigveel ammo (afzettenb door nog iks in te tikken of te saven) Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Geplaatst: 10 januari 2007 (bewerkt) FULLCLIP= oneindigveel ammo (afzettenb door nog iks in te tikken of te saven) Wat bedoel je hiermee??? EDIT: Je kan ook gewoon die code weer intikken dacht ik... Bewerkt: 10 januari 2007 door VWO-er Reageren
Godfather Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 De cheats die jij hebt ingevoerd hebben volgens mij geen negatief effect!. Reageren
bolby Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 (bewerkt) ehm,, je hebt ook een status of je ooit hebt gecheat enzo. nou, op www.thegtaplace.com staan allemaal downloads en daar tsaan ook trainers. dan moet je de crazy trainer+151 V2.0 downloaden en daarmee kun je dus ook zo instellen dat het spel denkt dat je nooit gecheat heb en er zit ook een garage editor en alles bij:D affijn, het is een mooie trainer Bewerkt: 19 januari 2007 door bolby Reageren
Thundercover Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 FULLCLIP= oneindigveel ammo (afzettenb door nog iks in te tikken of te saven) Wat bedoel je hiermee??? EDIT: Je kan ook gewoon die code weer intikken dacht ik... Hij bedoelt: (afzetten door nog iets in te tikken of te saven). Je moet gewoon de cheat opnieuw intikken en ik denk dat hij dat ook bedoelde Reageren
Dx11 Geplaatst: 22 januari 2007 Rapport Geplaatst: 22 januari 2007 FULLCLIP= oneindigveel ammo (afzettenb door nog iks in te tikken of te saven) Wat bedoel je hiermee??? EDIT: Je kan ook gewoon die code weer intikken dacht ik... Hij bedoelt: (afzetten door nog iets in te tikken of te saven). Je moet gewoon de cheat opnieuw intikken en ik denk dat hij dat ook bedoelde dat werkt alleen lang niet altijd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.