Jump to content

missie in 3e land met vliegtuig

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je al die vlieglessen hebt gehaald komt er een missie bij dat tekentje van een vliegtuig en dan moet je vliege met een rustler maar je moet ergens naar toe binne 10 minute maar er word ook op je geschote en het lukt mij maar steeds niet :( heeft iemand tips of weet iemand hoe ik hem wel kan hale ?

Geplaatst:

Als je die missie start met je even naar de map in het spel (zie de START knop). Je moet dan een route uit zoeken die zoveel mogelijk over water loopt. Terrein is dan vlak met af en toe een brug.

Persoonlijk vind ik het makkelijk om met 1st person view (via SELECT) te vliegen. De reden dat er op je geschoten wordt is dat je over de NoFly zone vliegt, die mopet je sowieso vermijden.

• 1 maand later...
Geplaatst:
Als je al die vlieglessen hebt gehaald komt er een missie bij dat tekentje van een vliegtuig en dan moet je vliege met een rustler maar je moet ergens naar toe binne 10 minute maar er word ook op je geschote en het lukt mij maar steeds niet :( heeft iemand tips of weet iemand hoe ik hem wel kan hale ?

laag vliegen helpt ook heel goed

Geplaatst:

Helemaal naar het westen vliegen, laag blijven, dan naar het zuiden over het waarden, links naar boven en door de corona dan gelijk weer naar beneden en dezelfde route terugvliegen. ;)

Geplaatst:

Er is al genoeg over deze missie (N.O.E.) te vinden om een oud topic weer aktueel te maken.

SLOTJE (oud topic)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...