runescaper8 (gast) Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 er is niets leuker dan met de rhino de stad door te rijden! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 dit zijn de mijne. mijn top 10 bovver ... infurnes cheetha splitz 6 atv polaris v8 sentinel xs bulletproof bf injection bulletproof strech alle andere bulletproof wagens quad dit zijn de goede wagens Reageren
timmie1993 Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Geplaatst: 2 februari 2007 ik vind de infernus en de cheetah wel relaxed rijden. een freeway om ffkes weelie's te doen en bij de lucht voertuigen vind ik de skimmer wel leuk maar van de heilikopters is de hunt wel weer het fijnst. ook de rinho vind ik dik relaxd zo door de stad rijden oja.... natuurlijk de jetski nieuw in gta en ik vind hem gwon super relaxed als ik ga vargen pak ik wel de jetski;) dus de jetski moet cker in gtaIV komen;) Reageren
michelIII Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 ik vind de wintergreen het mooiste ik heb het spel niet maar ik vind hem wel mooi ik weet ook hoe ze er uit zien Reageren
admirald Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Geplaatst: 7 februari 2007 Ik vind de infernus de chillste auto. Rijd lekker snel en heeft een goede handeling dit zijn de mijne.mijn top 10 bovver ... infurnes cheetha splitz 6 atv polaris v8 sentinel xs bulletproof bf injection bulletproof strech alle andere bulletproof wagens quad dit zijn de goede wagens Hoe krijg je die bulletproof wagens en waar staan ze? Reageren
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Geplaatst: 8 februari 2007 Ik vind de infernus de chillste auto. Rijd lekker snel en heeft een goede handeling dit zijn de mijne. mijn top 10 bovver ... infurnes cheetha splitz 6 atv polaris v8 sentinel xs bulletproof bf injection bulletproof strech alle andere bulletproof wagens quad dit zijn de goede wagens Hoe krijg je die bulletproof wagens en waar staan ze? die bulletproof wagens krijg je na alle empire missie en ze staan gewoon bij de empire Reageren
mastermatti3 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik vind de deluxo het vetst Reageren
sevaboy Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 (bewerkt) ik vind cholo sabre en de angelo(denk dat de angelo of hoe die noemt alleen in lcs staat maar ik ga straks op wikigta kijken voor meer info en een echte top10 heb ik niet). en de jetski (ben blij dat ze dat erop hebben gezet!) Bewerkt: 15 februari 2007 door sevaboy Reageren
Twankala Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 als je lekker wilt stunten de quad, maar lekker rondrijden de ouwe trouwe infernus!!!! Reageren
aznstryker Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Geplaatst: 13 februari 2007 ik vind de stinger, cheeta, en de cholos sabre lekker rijden Reageren
Eminem1991 Geplaatst: 14 februari 2007 Rapport Geplaatst: 14 februari 2007 ik vind dat water vliegtuigje wel lekker vliegen en de fiets mag er ook wel zijn Reageren
profile Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Geplaatst: 15 februari 2007 infernus,banshee, zaligg Reageren
Big Playahh Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Geplaatst: 16 februari 2007 Cheetah die is echt vet snel maar zit die undercover Cheetah er nog in die vind het vetste Reageren
darkdestroy Geplaatst: 17 februari 2007 Rapport Geplaatst: 17 februari 2007 die van mij zijn: Stinger,cheetah,infernus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.