Marioleo69 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ik vind de patriot wel cool. en alle bullet-proof cars die voor je empire-buildings staan, met de voorkeur aan de sabre turbo. Reageren
bus Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 de phoenix is niet erg geliefd he ik hou het bij de phoenix zo mooi met die luchtinlaat voorop Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik vind de patriot wel cool.en alle bullet-proof cars die voor je empire-buildings staan, met de voorkeur aan de sabre turbo. ik ga met je mee , de Patriot is wel leuk jah Reageren
Mister.X Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Ik vind de patriot wel cool.en alle bullet-proof cars die voor je empire-buildings staan, met de voorkeur aan de sabre turbo. Die auto's zijn wel fijn! maken ook een leuk geluid als je gast! Reageren
Spark Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Geplaatst: 23 juni 2007 Ik vind de Deluxo mooi! En die rijd ook best wel chill. Reageren
curler007 Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 vcpd cheetha hij rijd heel snel ziet er vet uit en heeft zwaailichten en heeft een radio Reageren
Spark Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 vcpd cheetha hij rijd heel snel ziet er vet uit en heeft zwaailichten en heeft een radio (Bijna) Alle auto's hebben toch een radio Of bedoel je zwaailicht én radio? Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 geef mij maar een greenwood zalige kar mijn favoriet sinds san andreas. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 8 juli 2007 Rapport Geplaatst: 8 juli 2007 De Phoenix en de Infernus. Alletwee erg mooi en rijden lekker Reageren
Sunray Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Nog steeds phoenix vind ik een chille, snelle, muscle auto. Reageren
Miek Geplaatst: 12 juli 2007 Rapport Geplaatst: 12 juli 2007 Mijne de gewone maverick,de sea sparrow,de PCJ-600,Jetski,Biplane Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 15 juli 2007 Rapport Geplaatst: 15 juli 2007 de polaris v8 en de sabre turbo. = die zijn een pracht van een auto's. met de polaris v8 neem ik altijd een paar gangmembers mee. -------------------------------------------------------------------------------- vcpd cheetha hij rijd heel snel ziet er vet uit en heeft zwaailichten en heeft een radio (Bijna) Alle auto's hebben toch een radio Of bedoel je zwaailicht én radio? hij bedoelt waarschijnlijk een politie radio, of heb ik het verkeerd? >>> Door SummerBase: Dubbelposten binnen twee minuten is natuurlijk niet nodig. Vandaar dat ik hem evne heb samengevoegd, als je in het vervolg wat wilt toevoegen kun je beter op de 'bewerk' knop drukken. <<< Reageren
Miek Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Top 10 1 Sea Sparrow(bij Land,Sea And Air ace) 2 Skimmer(Lekker Stunten ) 3 Biplane(Nog stunten) 4 Streetfighter(mooi geluid) 5 Armadillo of Air ambulance(Prachtig maar Erg Breekbaar) 6 PCJ-600(Snel en dunner dan in LCS) 7 Jetski(Snel en stuntvaartuig) 8 Quad (Vierwieler Stunter) 9 Biker angel(Pracht Van Moto En Snel) 10 Cuban Hermes(Mooie Vlammen,Snel,Prachtig Geluid,enz Reageren
bassiebas6 Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2007 Hier is mijn top 3 voertuigen. 1. Cholo Sabre (rijd zo lekker) 2. Quad (lekker crossen) 3. Jet Ski (lekker stunten) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.