unioz Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 cheetah en infernus, brandweerwagen, die land-zeevoertuig en vortex.heb zo mijn keuze gemaakt, hoewel ik het spel niet heb.alleen door pics en comments. ik rijd liever met een Motor dan een auto en men favoriet in motoren : Streetfighter ~ Reageren
cheetha Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 helikopter:hunter,maverick vliegtuig: Biplane auto: alle bp wagens en gang rancher motor: pcj-600 en biker angel , sanchez en street fighter Reageren
Patos Geplaatst: 7 juli 2008 Rapport Geplaatst: 7 juli 2008 Cheetah Sabre Turbo Infurnes Hernandez Zijn mijn lievelings cars Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 15 juli 2008 Rapport Geplaatst: 15 juli 2008 De Sabre en de polaris V8 mooie auto's om lekker te touren! en langs t strand te rijden Reageren
Angel_of_Dark Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Voor politieachtervolgingen: Sabre Turbo (BulletProof) Voor het water: Jetski Voor 'gewoon' rondrijden: Bentley Voor de lucht: Skimmer Van de motors: PCJ-600 En de Bentley is wel m'n all-time favoriet. Goede versnelling en goed stuurwerk. Ja, hij kantelt makkelijk, en ja, zo supersnel is ie niet. Dat ie niet snel is maakt mij niet uit, ik ben toch nooit op de rechte stukjes weg te vinden, en dat kantelen maakt het bochtenwerk juist leuk. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 in de lucht: skimmer op de zee: squalo politieachtervolgingen: sabre turbo helikopters: maverick gewoontjes: washington , sentinel (XS) altijd lekker touren in vice city greetz vice infernusX Reageren
arjan123nl Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Moter:PCJ-600 Boot:Jet ski Auto(`s):infernus cheetah Vliegtuig: skimmer Helikopter(s): hunter en little willie Reageren
the_dan Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 motro snaches tauo staalioon heil grte wlli nu eve vertalen motor sanches auto stallion (ford mustang) heli little willie Reageren
viccie211 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 auto's: infernus lucht: skimmer motoren: PCJ-600 boten: jetmax Reageren
.Corneria. Geplaatst: 10 januari 2009 Rapport Geplaatst: 10 januari 2009 HUNTER!!! echt te gek met die raketten en machinegeweren! OFFTPOIC:is dat machinegeweer van een hunter een M249? Reageren
Rubengtagamer Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 Zit te twijfelen tussen infernus en Cheetah, welke is het snelst? Hunter is ook wel chill. , Reageren
Deluxo Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Geplaatst: 13 januari 2009 Ik heb er een paar Nr 1# Stallion zonder dakje Nr 2# Infernus Nr 3# Sabre Reageren
PSP-Keeper Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Auto's als de Infernus en Turismo gaan lekker snel Ik heb een hekel aan die vrachtwagens en andere trage auto's Reageren
Deluxo Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 Ik vindt de Polaris wel leuk. Infernus is me favo. Reageren
Malatyali44 Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) Ik vindt de Polaris wel leuk. Infernus is me favo. zijn de beste auto's en een motor Bewerkt: 15 januari 2009 door Malatyali44 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.