bus Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 in gta v c kon je in zon grappig klein helicoptertje van het nieuws kan dat in sa ook? Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Nee, deze heeft geen vindplaats en kan je er dus niet in. Kijk maar hier. Bewerkt: 27 december 2006 door VWO-er Reageren
SummerBase Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 In San Andreas heb je inderdaad ook een Nieuws helikopter als ik me niet vergis van San News. In de San Andreas wereld noemt met dit de News Chopper, op WikiGTA is hij al beschreven, maar er is echter niet een vaste Spawnplaats voor dit voertuig. Hij is echter wel op een paar manieren te krijgen die ga ik nu bespreken. Je kunt dit voertuig bijvoorbeeld spawnen met een Carspawner; dit is een programma die met een simpele zoek en druk actie het voertuig in het spel zet. Zo zijn ze, op WikiGTA ook aan dit voertuig gekomen en zo konden zij ook 'deze' pagina maken. Een andere manier is; Steel dit voertuig uit een missie, bijvoorbeeld de Air Races die je op 'deze' pagina kunt vinden. Daar staat dat je in de Airraces met de newschopper moet vliegen en dan is het aan jouw de taak om gewoon maar weg te vliegen met dit voertuig en dan is hij van jouw! Veel succes en plezier met het zoeken van de News Chopper, wil je die carspawner hebben? Dan moet je het even zeggen, dan zoek ik hem voor je op! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 wat je ook kunt doen: is wat moeilijker, maar stelen tijdens achtervolging. zo kun je ook een police maverick met zoeklicht krijgen Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Police Maverick is trouwens ook te vinden op het dak van het Politiebureau in Los Santos hoor.... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Je kunt em ook met de Car Spawner krijgen Reageren
.Timothy Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Als je naar boven had gekeken had je dat in de post van SummerBase zien staan . Bewerkt: 28 december 2006 door VWO-er Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 maar die heeft volgens mij geen zoeklicht in LS Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ok dan heb ik me vergist Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 maar het zoeklicht kan tussen 20.00 en 6.00 aan omdat het donker is. Je moet knop drukken: PS2 : L3 PC: Weet ik niet Xbox: Black Reageren
kevin software Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 MartyCeha Geplaatst 27 Dec 2006, 20:24:04 Je kunt em ook met de Car Spawner krijgen die car spaner doet het niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.