D-ylan Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Wie weet of je San Andreas kan spelen met een PC Stuur??? alvast bedankt Reageren
TheGuardian Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Heey D-ylan Wat bedoel je precies als PC stuur en welke heb je precies? Bedoel je deze? Er bestaan verschillende pc sturen, op ps2 werken de meeste wel met GTA, maar op pc is er geen enkel PC stuur denk ik dat er op werkt. Voor GTA PC heb je meerdere knoppen nodig en ook letters vanaf je toetsenbord. Op sommige sturen staan er ook meerdere knoppen, helaas niet genoeg voor GTA San Andreas te spelen.. Ik raad je dus aan om het op een gewoon toetsenbord en je muis te houden Reageren
Nickonly Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 En toch lukt het bij mij. Maar het is alleen erg irritant als je wil gaan lopen, dus ik ben maar gewoon terug gegaan naar de muis en toetsenbord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.