gtadealer Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 weet iemand het ik zou graag een lijstje willen hebben
j0ry Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 de quad is niet egt zeldazaam maar die rijen niet op straat
gtadealer Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 ok want ik verzamel zeldzame thnx
Pietje II Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Je zou kunnen zeggen dat de Ventoso zeldaam is, aangezien deze maar in twee missies voorkomt ('Conduct Unbecoming' en 'The Burn Deal'), geen vaste vindplaats heeft en maar zeer zelden op straat te vinden is. Tevens komt de Splitz-6 ATV niet los voor in het spel, ook niet tijdens een missie. Je kan hem alleen kopen bij de savehouse 'The Compound' in Little Haiti wanneer je de missie 'From Zero to Hero' hebt voltooid. En... dat waren volgens mij wel zo de meest zeldzame voertuigen van GTA Vice City Stories.
justinW Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 De Cheetah rijdt ook niet wild op straat, er zijn echter wel 3 plekken aar je die kan vinden. Justin W
tiesto Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) De Cheetah rijdt ook niet wild op straat, er zijn echter wel 3 plekken aar je die kan vinden. Justin W de cheeta rijdt wel degelijk rond, kijk maar eens op starfish eiland k vind de deluxo ook zeldzaam want die heeft maar 2 vindplaatsen en de armandillo kan je ook maar op 1 plek vinden verder zullen er vast nog wel veel meer zeldzame zijn maar er zijn er ook al een paar genoemd klik hier voor alle vind plaatsen van de voertuigen en kijk zelf maar of ze zeldzaam zijn Bewerkt: 28 december 2006 door tiesto
Carloke Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Ik vind de Vice Cheetah wel een speciale wagen. Het is het enige politievoertuig waar een radio in staat en hij heeft een sirene en hij gaat nog snel ook! Op een recht stuk met sirene en een goed deuntje lekker vliegen, leuk want iedereen gaat toch aan de kant TIP: De Vice Cheetah komt achter je aan vanaf je 3 sterren hebt Bewerkt: 29 december 2006 door Carloke
Boris H. Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 De seasparrow is ook lastig te verkrijgen. Boris H.
mertin Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) De forklift heeft ook maar 1 vindplaats en de hunter heeft maar een 1 vindplaats alleen als je 100% hebt tog Bewerkt: 3 januari 2007 door mertin
Marioleo69 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 De forklift heeft ook maar 1 vindplaatsen de hunter heeft maar een 1 vindplaats alleen als je 100% hebt tog Nee de hunter krijg je als je de laatste missie van diaz hebt gedaan.
PIERRO P Geplaatst: 20 juni 2007 Rapport Geplaatst: 20 juni 2007 (bewerkt) Ik heb al een aantal keren een topic over speciale voertuigen geopend. Hier is de lijst voor VCS Uniek gekleurde voertuigen VCS Bewerkt: 20 juni 2007 door PIERRO P
Recommended Posts