Jump to content

welke Voertuigen zijn zeldzaam of speciaal in VCS

Recommended Posts

Geplaatst:

Je zou kunnen zeggen dat de Ventoso zeldaam is, aangezien deze maar in twee missies voorkomt ('Conduct Unbecoming' en 'The Burn Deal'), geen vaste vindplaats heeft en maar zeer zelden op straat te vinden is.

Tevens komt de Splitz-6 ATV niet los voor in het spel, ook niet tijdens een missie. Je kan hem alleen kopen bij de savehouse 'The Compound' in Little Haiti wanneer je de missie 'From Zero to Hero' hebt voltooid.

En... dat waren volgens mij wel zo de meest zeldzame voertuigen van GTA Vice City Stories. :puh:

Geplaatst:

De Cheetah rijdt ook niet wild op straat, er zijn echter wel 3 plekken aar je die kan vinden.

Justin W

Geplaatst: (bewerkt)
De Cheetah rijdt ook niet wild op straat, er zijn echter wel 3 plekken aar je die kan vinden.

Justin W

de cheeta rijdt wel degelijk rond, kijk maar eens op starfish eiland

k vind de deluxo ook zeldzaam want die heeft maar 2 vindplaatsen en de armandillo kan je ook maar op 1 plek vinden

verder zullen er vast nog wel veel meer zeldzame zijn maar er zijn er ook al een paar genoemd

klik hier voor alle vind plaatsen van de voertuigen en kijk zelf maar of ze zeldzaam zijn

Bewerkt: door tiesto

Ik vind de Vice Cheetah wel een speciale wagen. Het is het enige politievoertuig waar een radio in staat en hij heeft een sirene en hij gaat nog snel ook! :puh:

Op een recht stuk met sirene en een goed deuntje lekker vliegen, leuk want iedereen gaat toch aan de kant :D

TIP: De Vice Cheetah komt achter je aan vanaf je 3 sterren hebt ;)

Bewerkt: door Carloke

De forklift heeft ook maar 1 vindplaats

en de hunter heeft maar een 1 vindplaats

alleen als je 100% hebt tog

Bewerkt: door mertin
  • 5 maanden later...
Geplaatst:
De forklift heeft ook maar 1 vindplaats

en de hunter heeft maar een 1 vindplaats

alleen als je 100% hebt tog

Nee de hunter krijg je als je de laatste missie van diaz hebt gedaan.

Ik heb al een aantal keren een topic over speciale voertuigen geopend.

Hier is de lijst voor VCS

Uniek gekleurde voertuigen VCS

Bewerkt: door PIERRO P
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...