Captian_Nemo Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Ey mensen heb ff een vraagje weet iemand waar ik de hunter kan vinden of krijgen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ik dacht op de legerbasis on LV tenminste daar vond ik hem maar ik werd ook gelijk aan flarden geschoten met bazooka's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ja dacht ik ook maar je moet dan al ver in het spel zitte om in LV te kome :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 De pilot-school op goud halen. Dat staat hij op de Aircrat Graveyard / Airstrip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 krijg je m als je het spel uitspeelt net zo als in gta vice city :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 krijg je m als je het spel uitspeelt net zo als in gta vice city :o Shit.. Lees jij niet ofso ? Moet je proberen te doen, Aangezien er boven jou post staat: BrokenTable Geplaatst op Nov 15 2004, 07:05 PM De pilot-school op goud halen. Dat staat hij op de Aircrat Graveyard / Airstrip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Je heb wel een race met de hunter bij de pilot school! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Autodiefje Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 :o :o :o :o Hulp! Ik heb net op de vliegschool alles goud gehaald maar ik krijg gee hunter! Er staat nu wel een "stuntplane" op de airstrip! Hoe krijg je die hunter dan ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CJ-SA Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 dan heb je niet alles goud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.