Jump to content

ben jij een cheater?

Gebruik jij cheats???  

168 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik je vaak cheats???

• Ja altijd
      34
    • ja als ik ze nodig heb
      75
    • nee nooit
      44
  2. 2. waarvoor gebruik je cheats???

• voor de LOL
      126
    • voor missies
      27

Recommended Posts

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

3

• ~Lance Vance

2

• Koen729

2

• ContRa

2

Geplaatst:

Ik heb een aparte savegame gemaakt voor cheats, en één zonder cheats. Ik heb dus missies gedaan zonder cheats, daarna twee savegames gemaakt, en één ''cheatgame'' gemaakt. Ik vind cheats heel erg zonde te gebruiken voor missies, daarom doe ik ook zonder. Ik vind cheaten eigenlijk voor valsspelers maar voor de lol vind ik het wel grappig om te doen, ik gebruik ze wel steeds minder.......

Geplaatst:

Ik gebruik ze voor missies en voor de lol. Maar omdat ik de storyline heb uitgespeeld, heb ik een game gestart zonder cheats. Dat blijft dan natuurlijk een uitdaging :Y

Geplaatst:

mij boeit het niet of ik cheat ik heb bij mijn 91,nogwat% uitgespeelde savegame ong 4100 keer gecheat. ik vindt het niet erg dat ik hem dan mischien niet 100% kan uitspelen. ik vind het gewoon lol om te cheaten vooral auto spawn cheats.

Geplaatst:

Als ik een gta net heb (San andreas of Vice City) gebruik ik altijd wel codes, later besluit ik dan om hem een een keer uit te spelen zonder

Geplaatst:

Ik heb niet gestemd omdat mijn situatie er gewoon niet bijstaat.

Vroeger cheatte ik altijd op Vice City.

Toen speelde ik op PS2 gta sa(niet bij mij thuis) en daar cheatte ik.

Nu heb ik sinds een paar dagen gta sa op pc bij mij thuis en speel ik hem zonder cheats.

Als ik hem uit heb cheat ik wel wat voor de lol en als ik echt niet verdergeraak gebruik ik misschien één cheat, maar zeker geen cheats dat ik 250000$ krijg.

Geplaatst:

Ja, altijd. Ik vindt het handig voor missies. EN dan gebruik ik wapencheats, die kunnen geen kwijt want er gaan geruchten als je cheats gebruikt dat je SA niet voor 100% kan uitspelen, dat zal wel niet van komen door wapencheats. ^_^

Geplaatst:

Vroeger wel, nu eigenlijk nooit meer, ik heb

ooit een keer de parachutecheat gebruikt in San Andreas, omdat ik geen zin'

had dat ding te gaan zoeken, meer ook niet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...