Jump to content

ben jij een cheater?

Gebruik jij cheats???  

168 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik je vaak cheats???

• Ja altijd
      34
    • ja als ik ze nodig heb
      75
    • nee nooit
      44
  2. 2. waarvoor gebruik je cheats???

• voor de LOL
      126
    • voor missies
      27

Recommended Posts

Geplaatst:

als je cheats gebruikt, krijg je wapens die je eigenlijk pas na een paar missies zou kunnen krijgen. gwoon eerst uitspelen zonder cheats en dan met is mijn advies.

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

3

• ~Lance Vance

2

• Koen729

2

• ContRa

2

Geplaatst:

ik heb nu een mod van zo'n spiderman pakje en dan gebruik ik de cheats voor harder slaan en hoog springen :puh:

Das echt dikke lol als Spiderman door de straten springen en om de 5 minuten ff een paar mensen 10 meter de lucht in meppen :puh:

Geplaatst:

nee nooit... ik vind het zonde. want ik heb op 2 spellen gecheat. en die zijn allebij kapot. :-(

dus ik raad aan om nooit te cheaten!!! :N

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik cheat ook niet Ik vind gewoon cool om hier alles zelf uit te vinden wapens autos en stuff.. Voor eens een x voor lol is ook wel vet maar altijd vind ik beetje dom i heb nog niet gecheat op sa SA is pro game!! :klap:

Geplaatst: (bewerkt)

Nee ik nooit.

Vind het zwak om jezelf er beter van te laten worden, en die humor cheat zoals Riot of Somthema vind ik niet boeiend

Overigens gebruik ik een heel enkel keertje een Jetpack voor de horseshoes

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Geplaatst: (bewerkt)

Ik gebruik cheats buiten de missies om... en dan save ik niet... dus mijn antwoord staat er niet echt tussen ;)

Bewerkt: door DX11
Geplaatst:

In het saved game van mijn vriend en mij wel en in mijn eigen savedgame (die ik op 100% wil uitspelen niet)

Dus ik heb niet gestemd :)

Geplaatst:

De einige cheats die ik altijd gebruik is de "no reload and infinite ammo". Die is heel handig.

En andere cheats zijn alleen voor de lol. :D:cab::*D

Geplaatst:

Voor de lol cheat ik wel eens, maar voor de missies niet meer, ik ben met sa opnieuw begonnen en ik zit nu ergens in San Fierro en heb nog altijd niet gecheat... Ik moet zeggen dat de gta's leuker zijn zonder cheats als je missies doet.

Geplaatst:

als je cheat ben je niet een echte gamer je kunt veel dingen al ontdekken door cheats bijvoorbeeld wapens autos enzovoort hierdoor gaat de aardigheid van het spel eraf waar ik ook zoon hekel aan heb is dat je met een paar mensen achter de ps2 zit gta te spelen en wat missies doet en dat ze dat de filmpjes overslaan ook als ze ze nog nooit hebben gezien maja dat doet er verder niet doe :)

Geplaatst:

Dat klopt wat je zegt chillco14!

Maar op dat verhaal terug te komen he als je dat verhaal helemaal gaat volgen wat ik ongeveer doe.. dan snap je het spel ook beter ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...