Jump to content

ben jij een cheater?

Gebruik jij cheats???  

168 leden hebben gestemd

1. 1. Gebruik je vaak cheats???

• Ja altijd
      34
    • ja als ik ze nodig heb
      75
    • nee nooit
      44
  2. 2. waarvoor gebruik je cheats???

• voor de LOL
      126
    • voor missies
      27

Recommended Posts

Geplaatst:

Eigenlijk cheat ik me helemaal het lazerus xD. Ik gebruik altijd cheats voor alles. Missies, lol en gwn als er toffe cheats bij staan

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

3

• ~Lance Vance

2

• Koen729

2

• ContRa

2

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik gebruik alleen cheats om auto`s kogelbestendig te maken

Vaak voor de lol :clown:

En soms de code voor alle voertuigen zijn zwart als ik dan een zwarte stretch wil

Wapen cheats tijdens een missie doe ik niet.

:bier:

Geplaatst:

Af en toe cheat ik weleens.

En ik doe het voor de lol.

Missies doen met cheaten heb je niks aan want dan moet je toch weer opnieuw beginnen daarna.

Geplaatst:

ja ik ben echt een cheater maar voor missies gebruik ik ze meestal niet alleen als het echt veel te moeilijk word

maar ver der is echt heel erg LOL on te cheaten!!!!!!!!!!!!!!! :bonk::sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heel soms. De eerste keer dat ik San Andreas speelde, gebruikte ik wel cheats om de storyline te voltooien :$. Ik gebruikte alleen de armor, politie, healt cheats. Later heb ik San Andreas zonder cheats uitgespeeld :D

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

allOtjes ..

ik had een savegame die ik nu heb uitgespeeld .. ik heb daar codes bij gebruikt voor de LOL/MISSIES.

nu ben ik bezig zonder missies uit te spelen .. nog leuker is dat :klap:

G-D :tu:

Geplaatst:

Ik gebruik ook cheats, maar dat is gwn voor de fun, niet om een of andere missie makkelijker te maken.

Meestal slaag ik het dan wel op... Krijg je wel die stomme waarschuwing maarjah...

Geplaatst:

Ik gebruik ze ook voor de lol en voor missies, in mijn vorige savegame had ik 3000 keer gecheat en 23 000 mensen vermoord (criminal rating was boven de nul). Ik was ook van plan een game zonder cheats te doen. Maar ik hield het maar vol tot ongeveer 2/3 los santos. Nu speel ik met cheats op verschillende games

Geplaatst:

Ik gebruik nooit cheats, dan gaat de moeilijkheids graad al snel naar benede. Kan je net zo goed geen missies doen. Ik doe gwn zonder codes, anders kun je helemaal geen GTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...