Scarcetti Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) ik hb een idee... een wedstrijd wie het beste character voor gta IV ontwerpt wint///iedereen mag meedoen de wedstrijd loopt af op laten we zeggen 24/02/2007 je mag je character ontwerpe met photoshop of via bestaande foto's oja we beslissen wie de winnaar is via een stemming of een poll ofzo en we zullen wel zien veel geluk ps wel melde als je meedoet Bewerkt: 27 december 2006 door O.G. Reageren
Wijst Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Ik ga eens proberen . Ik heb iets gevonden een complete gang boven het personage staat een pijl je bent baas van een maffia gang !! Maar hij is niet orgineel genoeg dus ga ik verder werken geef je mening maar. ja ik heb een nieuwe Och ja des waar ik heb hem er verkeert opgezet. Even opnieuw doen. Nu doet hij het wel nu is het de onderste ! Haha ik heb ook maar wat van internet afgehaald Bewerkt: 19 januari 2007 door wijst Reageren
Scarcetti Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) te cool maar ik kan alleen de 2de downloaden de eerste lukt niet Bewerkt: 28 december 2006 door O.G. Reageren
MaxRulez Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 @wijst die gast lijkt wel erg veel op die gasten uit the godfather of niet? Reageren
Arjen Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Geplaatst: 9 januari 2007 Nee die afbeeldingen van 'wijst' komen uit het spel Mafia. Een 'wanna-be-Godfather-game' look-a-like. (hehe lol. ). @ O.G.: Je kunt hier best een leuk spelletje van maken. Misschien moet je dan duidelijke regels opstellen oid. Reageren
Toerie Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Geplaatst: 19 januari 2007 Inderdaad dit zou best een leuk spel kunnen zijn... Reageren
Scarcetti Geplaatst: 27 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2007 jah eigenlijk.... dan moet er wel een nieuwe deadline regels: je moet info geven over je character(woonplaats,naam,wat voor iemand het is,enz...) waarom dat gt ivover hem gaat zo min mogelijk van bestaande foto's het is de bedoeling da je hem zelf ontwerpt oja er zou iemand mij moeten kunnen helpen aangezien ik maar 5op10 dagen max online ben ciao Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.