`Dj Dream Dance Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Goedeavond allemaal, ik heb `n vraagje. ik wil gewoon even voor de lol `n cheat gaan gebruiken. maar dit wil mij dus gewoon ff niet lukken. (heb ik altijd hoor) Ik heb alles al geprobeerd maar hoe kan ik nou `n cheat activeren, ik sta gewoon midden op straat en geef bijv. de volgende combinatie up,down,left,right,x,x,l,r(+250000) Maar er gebeurt helemaal niets. Moet ik nog iets anders doen of doe ik iets niet goed. Graag hoop ik dat iemand mij kan helpen MVG DJ DD Reageren
Advancegta Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk weet ik wel hoe je het probleem kan oplossen zodat de Cheat wel werkt. Het probleem is dat jouw instellingen anders zijn dan normaal, om precies te zijn heb je bij Player Movememt Directional Buttons gekozen. Indien je dit hebt gedaan werkt de cheat niet, stel je hem in op Analog Stick werkt de cheat wel. Natuurlijk is het onhandig als je speciaal voor Cheats een andere besturing moet gebruiken, het is gewoon mogelijk om deze cheat met jouw besturing te gebruiken. Hiervoor vervang je de pijltjes (Dus Up Down Left en Right) Door de Analoge Stick te gebruiken. Voor Up haal je dus de Analoge Stick naar voren, voor Down naar achteren voor Left naar links en voor Right naar rechts. Ik wens je nog heel veel plezier met het Cheaten! Bewerkt: 27 december 2006 door Advancegta Reageren
`Dj Dream Dance Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 hahaha Ja dit wist ik dus echt niet maar het is gelukt hoor hartelijk dank hier voor en de service hier is perfect MVG Dj DD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.