kristof01 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 hallo Ik heb een vraagje over mijn draadloos internet. Er is een zeer goede/uitstekende verbinding met m'n draadloos internet, MAAR 'k kan niet op het internet of mijn mail lezen. ik vermoed dat het aan de soort internet instelling ligt, want deze staat nog op m'n oud, LAN, internet-verbinding, maar dat staat ook zo bij mijn vader z'n laptop, waar het internet wel werkt. BTW ik heb belklin software. BVD kristof
Bassiej Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Wat voor router/modem gebruik je? Dan kan ik je misschien verder helpen. Je hebt wel een draadloze netwerkkaart neem ik aan? Bewerkt: 27 december 2006 door Bassiej26
coz Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) dubbel topic http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=40105 hallo start - configuratiescherm - netwerkverbindingen - rechtermuis op draadloze verbinding eigenschappen - in lijst van protocollen iets naar benenden - dubbelklik : internet protocol (tcp/ip) zet op automatisch als er iets instaat als het op automatisch staat dan mag je vertellen welke provider en welk modem je gebruikt en dan babbelen we verder Bewerkt: 28 december 2006 door coz
Gunslinger Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 dubbel topic Inderdaad. Daarom vanaf nu hier verder gaan, daar past het topic ook meer thuis. -Slot-
kristof01 Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 dubbel topic Inderdaad. Daarom vanaf nu hier verder gaan, daar past het topic ook meer thuis. -Slot- ok 't kon ook aan men router liggen hé toch bedankt voor de reacties groet kristof
Gunslinger Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 En dan nu het echte slotje. (Bedankt voor het melden)
Recommended Posts