bus Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 in vc had je een bouwplaats waarmee je gewoon met je motor naar boven kon rijden en weeeeee is dat ook in san andreas dat je gewoon door het nog niet afgemaakte gebouw rijdt en zo heel hoog kan komen Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) voor zover ik weet (en geloof me) kan dat niet maar je hebt in LV wel de piramide en daar kun je op komen (met beetje moeite) en met cheats kun je natuurlijk ook boven op gebouwen komen maar dat telt niet denk ik hoop dat je gnoeg info hebt EDIT @hieronder idd die 2 was ik ff vergeten maja boeiuhhh! mzzl [NL]BoBo[FRL] Bewerkt: 27 december 2006 door [NL]BoBo[FRL] Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) in vc had je een bouwplaats waarmee je gewoon met je motor naar boven kon rijden en weeeeeeis dat ook in san andreas dat je gewoon door het nog niet afgemaakte gebouw rijdt en zo heel hoog kan komen Of je echt een bouwplaats heb weet ik niet, maar er wordt wel gebouwd bij de garage in Doherty, San Fierro. Wat misschien dan ook leuk voor je is om naar dat dal te gaan waar je ook de Quarry missies moet doen. Ik heb voor beide een kaartje gemaakt. Klikken voor een vergroting! Klikken voor een vergroting! Bewerkt: 27 december 2006 door -Matthijs- Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Als je een echte bouwplaats zoekt, je hebt er eentje in het oosten van Las Venturas! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.