Jump to content

bouwplaats

Recommended Posts

Geplaatst:

:clown::clown: in vc had je een bouwplaats waarmee je gewoon met je motor naar boven kon rijden en weeeeee

is dat ook in san andreas dat je gewoon door het nog niet afgemaakte gebouw rijdt en zo heel hoog kan komen

Geplaatst: (bewerkt)

voor zover ik weet (en geloof me) kan dat niet maar je hebt in LV wel de piramide en daar kun je op komen (met beetje moeite) en met cheats kun je natuurlijk ook boven op gebouwen komen maar dat telt niet denk ik

hoop dat je gnoeg info hebt

EDIT

@hieronder idd die 2 was ik ff vergeten maja boeiuhhh!

mzzl

[NL]BoBo[FRL]

Bewerkt: door [NL]BoBo[FRL]
Geplaatst: (bewerkt)
:clown::clown: in vc had je een bouwplaats waarmee je gewoon met je motor naar boven kon rijden en weeeeee

is dat ook in san andreas dat je gewoon door het nog niet afgemaakte gebouw rijdt en zo heel hoog kan komen

Of je echt een bouwplaats heb weet ik niet, maar er wordt wel gebouwd bij de garage in Doherty, San Fierro. Wat misschien dan ook leuk voor je is om naar dat dal te gaan waar je ook de Quarry missies moet doen. Ik heb voor beide een kaartje gemaakt.

bouwplaatsms2.th.png

Klikken voor een vergroting!

bouwplaats2wj8.th.png

Klikken voor een vergroting!

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...