ivan00 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Wanneer ik op een motor of scooter stap, pakt hij meteen een wapen in zijn hand hoe kun je de wapen weg doen als je aan het rijden bent ? alvast bedankt Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Dat kan eigenlijk niet. Maar je kunt wel zonder zo'n wapen rijden. Als je geen Micro SMG, Tec-9 of SMG hebt dan zie je alleen de handen aan het stuur. Als je geen Uzi of SMG in je wapenset hebt dan selecteert het een ander wapen, maar wordt deze niet aangegeven ingame, net zoals bij het zwemmen. Eigenlij heb ik geen problemen hiermee, ik snap eigenlijk niet waarom je dit weg wil, want het is altijd makkelijk om voor je uit te schieten of naast je als je op een tweewieler zit..... Bewerkt: 27 december 2006 door Toni Caprioni Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Het is helaas niet mogelijk om je wapen weg te doen als je op een motor/scooter (overigens ook in elk voertuig) rijdt. Natuurlijk zou je je smg weg kunnen doen, maar dat is niet echt een oplossing. Nuke[NL] Edit: Toni Caprioni was me voor Bewerkt: 27 december 2006 door Nuke[NL] Reageren
Goliat Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Dit kan niet, als je een Tec-9, micro-MP5 of een MP5 in je wapenlist hebt en op een motor stapt dan zal hij deze in zijn handen komen. Als je echt geen wapen wilt hebben tijdens het rijden dan zul je geen Tec-9, micro MP5 of een MP5 in je waponlist moeten hebben. Bij andere wapens zal CJ ze niet in z'n handen hebben. Alle wapen zijn op deze pagina te bekijken: WikGTA wapens Edit: Is het echt te veel gevraagd om niet te posten als je puntjes onder m'n naam ziet staan? Bewerkt: 27 december 2006 door Goliat Reageren
ivan00 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Aah jammer. Ik heb een in mijn savegame dus wel die wapens in mijn wapenlijst staan. Hoe kan ik ze verwijderen uit mijn wapenlijst? Reageren
Goliat Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Aah jammer.Ik heb een in mijn savegame dus wel die wapens in mijn wapenlijst staan. Hoe kan ik ze verwijderen uit mijn wapenlijst? Door de kogels van die wapens op te schieten. Schiet dan wel ergen in een steegje tegen een muurtje aan, anders krijg je de politie achter je aan. Reageren
ivan00 Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 Aah jammer. Ik heb een in mijn savegame dus wel die wapens in mijn wapenlijst staan. Hoe kan ik ze verwijderen uit mijn wapenlijst? Door de kogels van die wapens op te schieten. Schiet dan wel ergen in een steegje tegen een muurtje aan, anders krijg je de politie achter je aan. hoeft niet eens Maak even chaos, en laat je door de politie opgepakt worden die nemen je mee naar het bureau en ben je je wapens kwijt Reageren
Goliat Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) Niet als je tot 15% hebt gedate hebt met Barbara Schternvart idem als je tot 15% hebt gedate met Katie Zahn. Daarnaast lijkt 't me erg zonde als je je wapens verliest, tenzij het voor een bepaald doel is zoals de jouwe. Ik zie trouwens ineens dat je antwoord geeft op je eigen vraag, waarom stelde je de vraag dan? Bewerkt: 27 december 2006 door Goliat Reageren
ivan00 Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik zie trouwens ineens dat je antwoord geeft op je eigen vraag, waarom stelde je de vraag dan? Omdat ik er pas later achterkwam nadat ik de vraag had gesteld Reageren
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik kan het niet ik heb de wapens zonder getalen, dus ik kan ze ook niet weg doen, en als ik dood ga of busted ben dan heb ze nog steeds (Dit ga ik voor jullie onderzoeken) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.