Jump to content

Vergroten van pictures

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste,

Ik vroeg me af of hier personen waren die een kleine afbeelding kunnen vergroten, zodanig de kwaliteit niet slechterword.

Zouden jullie je even kunnen melden, en hoe je het kan doen.

MVG,

Z.

Geplaatst:
Beste,

Ik vroeg me af of hier personen waren die een kleine afbeelding kunnen vergroten, zodanig de kwaliteit niet slechterword.

Zouden jullie je even kunnen melden, en hoe je het kan doen.

MVG,

Z.

Met PhotoShop kan je een foto wel groter maken zonder dat er veel kwaliteit verloren gaat, ik weet alleen niet vanaf welke grootte de kwaliteit wel verloren gaat. Stuur me maar een foto o.i.d. dan probeer ik het wel. Nooit geschoten is immers altijd mis.

Geplaatst:

Je kunt een foto groter maken, ja. De kwaliteit van de foto hangt er van met hoeveel pixels je vergroot. Als je de foto met niet veel pixels vergroot zul je eigenlijk niet veel kwalilteitverlies zien. Eens je met een grote hoeveelheid pixels vergroot zal je foto er niet meer mooi uit zien. Je zult de pixels van je foto erg goed kunnen zien en dat is natuurlijk niet mooi. Het is dus niet zo'n goed idee om je foto veel te vergroten. Tenzij je je foto maar met bijvoorbeeld twee pixels vergroot.

LoW

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

ik weet ook nog een goeie manier: Open Microsoft Word, dan klik bovenaan op invoegen -> figuur -> uit bestand en op klik dan op je plaatje of foto dat je wil vergroten. Dan als je foto op je blad verschijnt klik je erop met je rechtermuisknop en klik figuur opmaken aan. Dan naar indeling en vink daar 'achter tekst' aan en klik op ok. Dan kun je je plaatje vergroten zonder dat er veel kwaliteit verloren gaat. En dan probeer je de makkelijkste manier om hem op te slaan. Ofwel doe je Print Screen en bewerk je hem ofwel kopieer je het plaatje en open het in paint -> opslaan -> als *.bmp. Dan open je Photoshop en open je het plaatje en daar heb je je vergroot plaatje. Dan, als je wil uploaden sla dan wel op als iets anders (.png, .jpg, .gif, ...)

Zo klaar is kees.

:tu: Veel succes :tu:

Edit: Heb nog even vlug m'n spelfoutjes eruit gehaald :)

Bewerkt: door -YokoZumi-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...