Jump to content

Gta sa Nederlands

Recommended Posts

Geplaatst:

Die is er uiteraard; drie leden van dit forum hebben daar uit volle borst aan gewerkt. Waaronder: 'HerrieM, Dutchy3010 en $NeoSyp$'. Dit bestand kun je downloaden in de GTAGames.nl Download Database en wel op 'dit' adres van de database. Als je dat bestand gedownload hebt pak je het bestand uit, dan lees je de readme. Daar staat alles in over hoe of wat je het moet installeren, maar ik zal het uit ervaring nog even kort opsomeren. Je moet het taal bestand wat er in te vinden is plaatsen in de map: 'Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text', natuurlijk moet je het originele bestand back-uppen, ik hoop dat het je lukt en de credits van deze mod gaan naar de eerder genoemde personen! :klap:

Geplaatst: (bewerkt)
Kijk Gta vc is nu in het Nederlands ondertitelt 8):):*D:tu:

is dat nu ook al voor Gta Sa ???? :?:?:?

Jazeker, die is er. :Y Gemaakt door 3 leden van dit forum:

- HerrieM

- Dutchy3010

- $NeoSyp$

Je kunt deze mod hier downloaden: Klik. Je moet een stukje naar onderen scrollen. Dan zie je: Download bestand. Klik daarop om de mod te downloaden. ;)

Voor vragen of opmerkingen over deze mod kun je terecht in dit topic: Klik.

En lees altijd eerst de ReadMe voordat je een mod download, en maak, als dat nodig is, back-up's.

Succes. :)

EDIT: 2 Minuutjes te laat.

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)
Die is er uiteraard; drie leden van dit forum hebben daar uit volle borst aan gewerkt. Waaronder: 'HerrieM, Dutchy3010 en $NeoSyp$'. Dit bestand kun je downloaden in de GTAGames.nl Download Database en wel op 'dit' adres van de database. Als je dat bestand gedownload hebt pak je het bestand uit, dan lees je de readme. Daar staat alles in over hoe of wat je het moet installeren, maar ik zal het uit ervaring nog even kort opsomeren. Je moet het taal bestand wat er in te vinden is plaatsen in de map: 'Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\text', natuurlijk moet je het originele bestand back-uppen, ik hoop dat het je lukt en de credits van deze mod gaan naar de eerder genoemde personen! :klap:

Oke Dankje ik ga het nu uitproberen....

Oke het is gelukt!!!!

Bewerkt: door markoes
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
Kijk Gta vc is nu in het Nederlands ondertitelt 8):):*D:tu:

is dat nu ook al voor Gta Sa ???? :?:?:?

ik heb e,m al maar mijn vriend wilt em op de ps2 maar kan dat eigenlijk wel?

Geplaatst:
dat kan niet.

is er ook geen savegame aanvraag van de PS2 naar een ander PS2...of...een savegame van PC naar PS2:?

Geplaatst:
dat kan niet.
is er ook geen savegame aanvraag van de PS2 naar een ander PS2...of...een savegame van PC naar PS2:?

Dat is er wel: SaveGame Aanvraag PS2. Om dit werkende te krijgen heb je echter een CD nodig, de ARMax. Alleen met die CD kan je savegames overzetten naar je PC om vervolgens op het forum te zetten. Meer informatie kan je in dat topic lezen.

Geplaatst:
dat kan niet.

Er is wel een Savegame aanvraag PS2 gemaakt door ASPHALT en Koe_Mzungu. Daar kun je echter alleen savegames voor PS2 posten en ook alleen maar savegames voor PS2 aanvragen. Je kunt dus niet een combinatie maken van PC aanvragen en PS2 terug krijgen. Omdat deze savegame bestanden gewoon heel erg anders in elkaar zitten. En je moet de savegame van de PS2 opvragen met speciale software zoals Armax, maar daarover kun je meer lezen in dat topic. Maar ik kan je verzekeren dat savegames van verschillende platformen niet met elkaar werken. Als V1 en V2 al niet eens samenwerken is het natuurlijk wel heel duidelijk. Mocht er naast dit nog wat wezen dan hoor ik dat uiteraard graag. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...