Jump to content

Hoe maak je filmpjes bij SA?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik zou graag filmpues maken in SA, maar hoe moet dat? Is er een manier om het te filmen zonder het van je scherm te filmen(Dus niet met een camera op je scherm richten) en hoe laat je dan peds vanalles doen? En mensen instapen en met anderen praten? Help me!

Ik wil dit namelijk ook kunnen

Alvast bedankt!

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Rivel,

Het meest gebruikte programma om games op te nemen heet Fraps en kan >Hier< gedownload worden. Je kan helaas maar 30 seconden achter elkaar opnemen en je moet dus steeds opnieuw op de opneemknop klikken, maar het is wel gratis te downloaden op de site en erg makkelijk in gebruik.

Veel succes en vriendelijke groeten, Moonbeam :cya:

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Oh dankje! Maar hoe laat ik dan mensen met elkaar praten? En mensen(peds) instappen? En ze laten wegrijden en bukken...

liefs,

Rivel

Geplaatst:

Bedoel je zoals er in de missiefilmpjes te zien is? Dat is, ben ik bang, niet 1-2-3 te doen zonder het spel professioneel te modden. Je kan echter wel mensen bij je laten instappen door ze te recruteren met de 'recruteer iedereen' code, mensen met elkaar laten praten gaat niet of je moet zelf over het spel inspreken met bijvoorbeeld een PC-microfoon. De code, voor alle platformen, is >Hier< te vinden.

Mvg, Moonbeam :cya:

Geplaatst:

Oh dankje! Enneuh... hoe laat ik dan dat balkje weggaan waarop staat hoeveel geld ik nog heb? En kan ik met de camera inzoomen? Want anders als je wilt filmen staat CJ's kop er altijd op en dat balkje en de kaart! Kun je niet zo'n mod downloaden die het fototoestel vervangt naar een videocamera in het spel? Dat is veelhandiger om te filmen! Maar dat zal wel niet bestaan zeker!

liefs,

Rivel

Geplaatst:

De radar en de hud kan je wegdoen door in he pauzemenu naar Display te gaan en zowel Radar als Hud op 'Off' te zetten.

Nog veel plezier met filmen.

Geplaatst:

Dankje! En is er een mogelijkheid om bv. een filmpje te maken waarin CJ of een ander persoon niet in beeld komt? Dat je dus een camera bv. vasthoudt en daarna mee rondwandelt zonder dat je CJ ziet?

Zoals een fototoestel een beetje!

liefs,

Rivel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...