Jump to content

politieburo / 2 sterren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist al dat ik een paarse knots (dildo) kon vinden in de douche v/h politieburo, maar in dat spel gebruikte ik standaard een aantal cheats waaronder dus die cheat dat je 'wanted level locked'. 8) Dus kon ik ongehinderd politieburo's in en uit lopen. Inmiddels ben ik een nieuw spel begonnen die ik volledig zonder cheats wil spelen. Nu wilde ik 'n 'verrassing' voor Denise meenemen :D en kreeg gelijk 2 sterren aan m'n broek alleen maar door het politieburo in te lopen. Is het na 'n bepaalde missie wel mogenlijk om zonder wanted level in het politieburo te komen of is er een andere 'truc' om die dildo te pakken :?

Alvast bedankt 8)

Geplaatst: (bewerkt)

De moeilijke manier maar snelle manier is natuurlijk full armor meenemen en heel hard door het politie-bureau rennen en hopen dat je 't overleeft.

De makkelijke manier:

Als je tot 100% date met Barbara Schternvart(zie WikiGTA-page voor beschrijving) krijg je een cop-suite/politie uniform in je Wardrobe. Als je deze aantrekt zullen ze je voor een agent aanzien bij het politie-bureau, je zal dus geen 2 sterren krijgen en op je gemak de dildo kunnen pakken. Verder zijn er nog wel meer dildo's, zie deze pagina voor de vindplaatsen: Dildo's, (het dorpje net boven LS en natuurlijk het politiebureau daar.) en Vibrator's(kijk linksboven)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Als je geen vuurwapens mee naar binnen neemt dan doen ze je ook gewoon niks. Dus dan kan je ongehinderd het politie bureau verkennen. Alleen als je dan een vuurwapen neemt (slag wapens mogen wel), dan krijg je het hele bureau op je nek.

Geplaatst:

Dat denk ik ook. In de missie Architectual Espionage mag je ook geen vuurwapen in je hand hebben.

Simpele regel: houdt geen vuurwapen(s) vast als je een openbaar gebouw binnengaat.

Geplaatst: (bewerkt)

Allemaal bedankt _O__O__O_ jij ook Goliat :bier: Het werkt idd prima zonder vuurwapen te selecteren, ben binnen geweest met bloemen, boksbeugel en mes en dat gaat allemaal ok. Ik heb het maar niet geprobeerd met een molotov in m'n handen ondanks dat dat geen vuurwapen is :bonk:

PS Denise is 'n beest ze is al aan d'r 3de dildo toe!

Edit: Selecteer ook geen molotov als je 't politieburo ingaat, heeft hetzelfde effect als 'n vuurwapen!

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...