Sef Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Hallo, Sorry voor de re-post, maar omdat ik de riot cheat heb gebruikt ben ik overnieuw moeten beginnen. Kan iemand de missies High Stakes, Low-Rider en Management Isseus even voor me doen. Dus alleen die twee! Kan iemand alsjeblief misschien ook even wat screenshots erbij doen? Alvast bedankt! Groeten, Sef PS: De twee "dansmissies" zijn me nu wel gelukt! Bewerkt: 28 december 2006 door Sef
Sef Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo, Het lijkt erop dat niemand mij wil helpen. Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik hoop op antwoord... Groeten, Sef
60 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ten eerste mag je niet dubbel postenen en ten tweede er is al een ''save game aanvraag'' forum
NandroDavids Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo,Het lijkt erop dat niemand mij wil helpen. Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik hoop op antwoord... Groeten, Sef Het lijkt erop dat iedereen geniet van de vakantie en uit ligt te slapen, maar ik zal net als eergisteren de missies voor je halen Sef, komt voor elkaar Edit >> Mission Passed! >> High Stakes, Low-Rider Beloning: $ 1.000,- Mission Passed! >> Management Issues Beloning: Respect+ Gesaved in: Savehouse Verona Beach Savegame: Kan iemand alsjeblief misschien ook even wat screenshots erbij doen? Alvast bedankt!Voor meer screenshots naast bovenstaande 2 kan ik je doorverwijzen naar WikiGTA. Beide missies hebben namelijk een aparte pagina daar inclusief screenshots: >>High Stakes, Low-Rider<< en >>Management Issues<<Heel veel plezier verder met San Andreas!
Recommended Posts