Koen729 Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 K-DST, K-Rose en User Track Player
MartyCeha Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Radio Las Santos, Radio X of KDST
cheizz Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik K-dst heel soms. Radio LS past bij de sfeer van het spel, en radio-X lekker draaien tijdens een drive-by om dat sommige nummers best agressief overkomen!! maar K-rose absoluut niet ik heb een hekel aan cowboys!!
carcrash Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 K-JAH WEST en K-Rose. Die 'dj' van K rose is zo grappig :').
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Radio Los Santos Weetje: Usertrack zit op de PS2
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Wat vonden jullie de leukste zender van Gta Sa?? Ik zelf Usertrack Player!!! Ik vind Radio-x de zender van GTA SA, ff lekker rocken Bewerkt: 30 december 2006 door GTA_Rider
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord!
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord! Ik heb ff voor je gezocht, maar ik heb dat topic niet meer kunnen vinden of je moet een bericht geplaats hebben voor december
Preddy Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord! Ik heb ff voor je gezocht, maar ik heb dat topic niet meer kunnen vinden of je moet een bericht geplaats hebben voor december Het favorietenlijstje! Wat is jouw favoriete:(kopieer-plak) -Vliegtuig? -Auto? -Motor? -Wapen? -Radiostation? -Stad? -Vriendinnetje? -Missie? -Huis? Met andere woorden: Hij heeft waarschijnlijk dit lijstje ingevuld in het Favorietenlijstje topic. Nog eentje: klik Bewerkt: 30 december 2006 door Preddy
Blink Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Alle zenders hebben wel wat. Los Santos voor de echte Old School hiphop , K-DST voor alle klasieke rock muziek en Radio X voor de wat moderne Rock muziek. Master Sounds vind ik eigenlijk ook niet eens zo slecht, vooral de liedjes van James Brown blijven goed!
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Hier is toch al een topic over? Ik heb er onlangs nog in geantwoord! Ik heb ff voor je gezocht, maar ik heb dat topic niet meer kunnen vinden of je moet een bericht geplaats hebben voor december Het favorietenlijstje! Wat is jouw favoriete:(kopieer-plak) -Vliegtuig? -Auto? -Motor? -Wapen? -Radiostation? -Stad? -Vriendinnetje? -Missie? -Huis? Met andere woorden: Hij heeft waarschijnlijk dit lijstje ingevuld in het Favorietenlijstje topic. Nog eentje: klik Lol, ik dacht dat hij een topic bedoelde waar ze alleen om favoriete zender vroegen Bewerkt: 30 december 2006 door GTA_Rider
Dutchy3010 Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Hier zijn ook al meerdere topics van te vinden... Zoals bijvoorbeeld hier. Gebruik voortaan de zoekfunctie.
Recommended Posts