Jump to content

VCS cheatdevice v2.3 released

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Niets houd edison carter tegen en eindelijk heeft hij de construction mode erin gezet:) dat is de enige nieuwigheid , maar toch genoeg om gta VCS terug boven te halen , als je 3.02 OE-B hebt , laad je het gewoon als plugin;)

en hier kan je het dowlaoden cheatdevice v2.3 released http://www.psp-media.nl/download-682.html

bron psp-media

ps en hij werkt alleen met devhook en als je devhook nog niet heb kan je hem hier dowloaden http://www.psp-media.nl/download-636.html

grtzz j0ry

Bewerkt: door j0ry
Geplaatst: (bewerkt)
:) dat is 2.71 se-b'' meer kan ik niet vertellen wiel je meer uitleg pm maar Bewerkt: door j0ry
Geplaatst:
Maar ik heb firmware 3.03, zou het daar ook op werken?

Nope. Anyway, construction mode is wel intressant, maar niet intressant genoeg. :bonk: *slaagt update voorlopig over*

Geplaatst:

Je firmware staat niet op je memorystick, maar op een chipje in je psp.

Als je je memorystick formateert gaat dus je firmware niet weg, alles wat op je memorystick staat wel. Hiervan kan je dus best een backup maken.

Geplaatst:

Dat is wat een upgrade naar een hogere firmware doet.

Zelf iets maken waardoor je een andere firmware op je psp zet is zo goed als onmogelijk.

Geplaatst:

als je 2.80 of lager heb kun je psp downgraden naar 1.5 en van 1.5 naar 2.71se-b'' en dan 3.02 OE-A en dan kan je weer updaten naar 3.02 OE-B :)

Geplaatst:
Lap, als ik dat geweten had, één week geleden (wanneer ik men psp heb gekocht) had ik nog niet geupdate :D

gewoon niet meer updeten er zal vast wel een 2.81 downgraden komen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...