Jump to content

waneer?


60

Recommended Posts

Volgens het nieuws dat aangekondigd is op GTAgames komt 'The Trilogy' op 4 December 2006 uit, hij is dus al uit. Wel is dit de Amerikaanse datum en is de Europese datum en prijs nog niet bekend. Sterker nog er is nog van geen enkele kant door Rockstar bevestigd dat er uberhaubt een Europese release komt, ook op Bol.com is ook niets te vinden over The Trilogy. Mischien is het dus nuttig om even naar een gameshop te gaan, en daar informeren of ze The Trilogy op de bestellijst hebben staan. Het zou me niet eens verbazen als er helemaal geen Europese release is. :-(

>Zie ook dit topic<

Link to comment
Delen op andere websites

ja wel jammer als die niet in europa uit komt want ik heb net en ps2 van mijn oom en toen gta lcs gekocht nu wacht iktot the trologie uit komt zodat ik een 1klap veel gta's heb op mijn ps2....

ik heb alle gta's al op pc maar ps2 dat beeld is zo mooi... _O_ ........ :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook gewoon GTA 3 en Vice City en San Andreas los kopen. Anders moet je even wachten. Maar als ik jou was zal ik even in de winkels kijken, volgens mij zijn ze nog wel verkrijgbaar. (ik heb ze ook allemaal los gekocht, maar dat was bij de release ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...