Nickonly Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo, ik heb al langer last van dat als ik een model aanhet maken ben in Gmax en dat ik wil draaien dat ie dan op een hele irritante manier draait, alsof ie om een punt wat veel verder ligt dan je wil. Dus hoe kan je dit aanpassen? Want dit is nogal irritant als je op een irritante plek moet zijn. Dus zodat ie meer draait als die andere draai functie in 3dsmax. Dus weet iemand hier iets op? Alvast bedankt, Nickonly. Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Je zou het aantal graden per as kunnen schatten. Selecteer je object en neem de rotation tool. Ga nu je object draaien met de vlakjes onderin (zie afbeelding) of met de vakjes die tevoorschijn komen als je met je rechtermuisknop op de rotation tool klikt. Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ow, sorry, ik bedoelde van de camera, van wat je ziet, zodat je het vanuit een andere hoek ziet. Ik was een beeje onduidelijk... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.