slurfie Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Ik ben bezig met een vuurwerk mod. Alvast een snelle pic erbij gezet, het is wazig omdat het mischien nog word verandert. Nog ideen? ik kan niks meer verzinnen. Rocket Launcher -> Vuurwerk Afschieter ( Missile zit er bij ) Colt45 -> Baby pijl afschieter Grenade -> Nitraat/Rotje ( Meer een nitraat ) Bat -> Sterretje ( Ster ) DOWNLOAD Slurfie Bewerkt: 30 december 2006 door slurfie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2006 Ziet er leuk uit> KUTGW De granaatexplosie zit in Effect.FXP dan moet je de regel veranderen van Grenade. ik ben bezig namelijk met die grondbloem weetjenog? en die heeft nu iets beter effect Greetz Da Phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
slurfie Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 (bewerkt) Ziet er leuk uit> KUTGWDe granaatexplosie zit in Effect.FXP dan moet je de regel veranderen van Grenade. ik ben bezig namelijk met die grondbloem weetjenog? en die heeft nu iets beter effect Greetz Da Phoenix Dat met de grenadeexplosie moet ik nog ff kijken. Ik denk dat er geen nieuwe wapens bij komen. ( Nog niet zeker, heb gewoon geen ideen meer ) Bewerkt: 30 december 2006 door slurfie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 zeer mooie mod, alleen een nogal lange sterrenflitser, maar verder perfect. wel jammer dat granaat explosie te groot is. verder niks mis mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2006 ik ben bezig namelijk met die grondbloem weetjenog?en die heeft nu iets beter effect Wanneer release je hem? lijkt mij best grappig, mvg feki122 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
slurfie Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 zeer mooie mod,alleen een nogal lange sterrenflitser, maar verder perfect. wel jammer dat granaat explosie te groot is. verder niks mis mee Die lange sterrenflitser, daar denk ik dat je het sterretje mee bedoelt, of ook wel sparks. Die lange bestaan wel, in iedergeval bij ons. De granaat explosie heb ik niet verandert omdat ik wapens wou veranderen en niet de gameplay. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit. Ga zo door! Misschien kan je een granaat veranderen in een rotje, daar was toch een topic over? Edit: Misschien is het handig wat er in de mod zit en wat het vervangt, want dat plaatje is nogal klein Bewerkt: 30 december 2006 door Thundercover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
slurfie Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Ziet er goed uit. Ga zo door! Misschien kan je een granaat veranderen in een rotje, daar was toch een topic over?Edit: Misschien is het handig wat er in de mod zit en wat het vervangt, want dat plaatje is nogal klein Grenaat is dus een nitraat. Ik heb er bij gezet wat er verandert. Bewerkt: 30 december 2006 door slurfie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Leuk bedacht ga hem misschien downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Ik ben bezig met een vuurwerk mod.Alvast een snelle pic erbij gezet, het is wazig omdat het mischien nog word verandert. Nog ideen? ik kan niks meer verzinnen. Rocket Launcher -> Vuurwerk Afschieter ( Missile zit er bij ) Colt45 -> Baby pijl afschieter Grenade -> Nitraat/Rotje ( Meer een nitraat ) Bat -> Sterretje ( Ster ) DOWNLOAD Slurfie Klinkt erg leuk, maar ik ga hem niet downloaden Ik houd het spel liever zoals het nu is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin software Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 waarom maak je geen 100000 klapper? of een romijnse kaars en zo? of een sier potje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
slurfie Geplaatst: 4 januari 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 waarom maak je geen 100000 klapper?of een romijnse kaars en zo? of een sier potje Nah, ik denk dat dit enig release word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin software Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 (bewerkt) zelf wil i kdat ook wel doen maar ik weet niet hoe dat moet EDIT:>>> in wele map moet ik die bestanden zetten? Bewerkt: 5 januari 2007 door kevin software Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fuffie Geplaatst: 19 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2007 Met IMG tool moet je de bestanden vervangen met een ander. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 20 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 januari 2007 kun je mischien screens posten van die vuurwerks ?? lijkt mij wel grapig t hele jaaar door vuurwerk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.