gtatoppie Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 He Slurfie, ik wil hem we downloaden. Maar dat ik die "wapen".dat moet veranderen ik weet het. Maar in welk wapen? Alvast bedankt ik hoop dat er nog wat van de topic wordt beken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Er worden de laatste wel veel oude topics gebumpt Misschien een goed idee om eerst naar de profiel van de topicstarter te kijken en te pb'en? Dit topic is haast een jaar oud. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Bumpen mag, zolang je post maar nuttig is en dus geen spam. Er is trouwens voor een mod als deze meer aandacht rond deze tijd van het jaar, dus misschien maar goed dat hij gebumped is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Lijkt me erg cool! ik ben gek op vuurwerk. (vooral sier) maar knallen zijn ook wel grappig. Greetz GTA freakje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Er worden de laatste wel veel oude topics gebumptMisschien een goed idee om eerst naar de profiel van de topicstarter te kijken en te pb'en? Dit topic is haast een jaar oud. De bump komt waarschijnlijk omdat het bijna oud en nieuw is, en aangezien deze mod over vuurwerk gaat word het topic gebumpt door iemand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Bumpen mag, zolang je post maar nuttig is en dus geen spam. Er is trouwens voor een mod als deze meer aandacht rond deze tijd van het jaar, dus misschien maar goed dat hij gebumped is. idd, voordat er in de mod request allemaal gevraagt wordt voor vuurwerk. Hoop dat slurfie nog wat erbij gemakt heeft. greetz ferryn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Heu ik downloadde hem en instalde hem maar de kogel veranderde niet enkel het wapen. Jammer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA freakje Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Heu ik downloadde hem en instalde hem maar de kogel veranderde niet enkel het wapen. Jammer! Dat zou idd ook erg leuk geweest zijn. ik dacht eerst:wat voor een gek wapen hebben de ballas en de homies nu? Bleek het een babyvuurpijlschieter te zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 link doet het niet -,-' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 Dit topic is er al voor ik op de forum was, dus ik denk ook niet dat hij weer online zal zijn. Kijk op Google, misschien vind je een ander vuurwerkmod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 kun je mischien screens posten van die vuurwerks ?? lijkt mij wel grapig t hele jaaar door vuurwerk Ik ben ook wel benieuwd hoe de effecten er in de praktijk uitzien. Verder ziet het er enorm gaaf uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 28 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2009 kun je mischien screens posten van die vuurwerks ?? lijkt mij wel grapig t hele jaaar door vuurwerk Ik ben ook wel benieuwd hoe de effecten er in de praktijk uitzien. Verder ziet het er enorm gaaf uit. Nu trap ik er zelf ook in en ik haat die nietwerkende editknop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2009 ik heb totaal 20 pagina's gezocht niks gevonde , alleen met Cleo , maar ik moet het hebben met effects... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Skrooloose Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Dit topic is er al voor ik op de forum was, dus ik denk ook niet dat hij weer online zal zijn. Kijk op Google, misschien vind je een ander vuurwerkmod. die is er, ik heb ooit ergens een cleo vuurwerkmod weggetrokken... nog nooit verder bekeken trouwens, maar zag dat ik een fireworks.cs in m'n gtasa-downloadmap heb staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxmaster Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 hey wrm doet de link het niet meer lijkt me wel een leuke mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.