joppie Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 heey, ik zit vast bij de rijschool bij de missie: Burn and Lap, en bij de vliegschool de missie: Cirkel Airstrip. Het lukt me niet om bij de rijschool verder te komen want ik zit of boven of onder de tijd en is het ook niet goed. Bij de vliegschool lukt het me niet om door al carona's te vliegen. het is me 1x gelukt maar toen deed ik er te lang over....... kan iemand me een tip geven ofzo?? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Kijk goed naar de filmpjes en doe rustig aan, niet te rustig hoor . Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 heey,ik zit vast bij de rijschool bij de missie: Burn and Lap, en bij de vliegschool de missie: Cirkel Airstrip. Het lukt me niet om bij de rijschool verder te komen want ik zit of boven of onder de tijd en is het ook niet goed. Bij de vliegschool lukt het me niet om door al carona's te vliegen. het is me 1x gelukt maar toen deed ik er te lang over....... kan iemand me een tip geven ofzo?? Burn and Lap is inderdaad een lastige, je moet met de Banshee steeds rondjes rijden. Maak daarbij goed gebruik van je handrem! Tegelijk moet je als je remt ook een draai maken, als je dat nog niet onder de knie hebt kun je best even dit zelf even uitproberen, als je bijvoorbeeld niks te doen hebt. Dan als laatst, let niet op de tijd, ga dus ook niet sneller rijden als je in tijdnood komt. Richt je volledig op de baan. Lukt het nog niet? Dan kan je terecht in het savegame-aanvraag forum. Cirkel Airstrip is ook vrij lastig, de enige tip die ik kan geven is dat je niet teveel moet gaan dalen en stijgen. Blijf op één hoogte vliegen, en druk af en toe op de toets waarmee je richting geeft. Met nadruk op af en toe, als je dat teveel doet ga je een scherpe bocht maken en heb je kans dat je de corona mist. Ook hiervoor geldt, kom je er niet uit? Dan kan je terecht in het savegame-aanvraag forum. Reageren
carcrash Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ik heb ook ontzettend lang gedaan over circle airstrip, maar wat mij heel erg geholpen heeft is het beeld anders instellen, dat het zo lijkt alsof je zelf erin zit en als het ware door CJ's ogen kijkt. het is dan veel makkelijker om door de corona's te komen. Reageren
-eend- Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 heey,ik zit vast bij de rijschool bij de missie: Burn and Lap, en bij de vliegschool de missie: Cirkel Airstrip. Het lukt me niet om bij de rijschool verder te komen want ik zit of boven of onder de tijd en is het ook niet goed. Bij de vliegschool lukt het me niet om door al carona's te vliegen. het is me 1x gelukt maar toen deed ik er te lang over....... kan iemand me een tip geven ofzo?? dat is tog die missie dat je een circel moet vliegen en dan landen of alleen circel vliegen? als je hoog genoeg in de lucht ben en dan moet je gas loslaten en vliegt het vliegtuig een stuk gemakelijker... als die missie t is Reageren
rotopman Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Lukte mij ook eerst niet... totdat ik er achter kwam dat vliegen met de pijltjestoetsen en A & W rete veel beter werkt Reageren
Godfather Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Inderdaad beeld verstellen. Of een keer via de andere kant het proberen. Zo is het mij gelukt Reageren
Grove St. Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Burn and Lap Deze missie, staat mij wel aan! Net A-Team moves doen, of 007. Maargoed, het is inderdaad voor sommige lastig. Mijn tips laat ik er dan ook even op los. Vol gas weg gaan, vlak bij de bocht niet remmen. Rem door middel van de handrem, wat op de PC de spacebar Stuur een beetje naar de bocht toe, en neem hem zo krap mogelijk! (dat je bumper de pion net niet raakt) Wanneer je je achterkant voelt uitbreken, dan stuur je naar de kant waar je heen wilt, dus als het goed is dan is dat rechtdoor! Dan geef je weer gas en óp naar de volgende bocht!Hier is een Rally filmpje, waar je het goed kunt zien, maar het kan veel beter (filmpje kan ik niet vinden). Deze doet het dus fout, je ziet hem aan komen, hij gaat er goed in, maar hij komt te laat weer terug. Kijk ook waar de banden naar toe wijzen, die leiden naar de weg, maar helaas gebeurd dat niet. (waarschijnlijk door gladheid). Cirkel Airstrip Deze vond ik zelf ook bere moeilijk! Een paar lukte me nog wel, maar de hele bij mij ook niet binnen de tijd! Later gelukkig wel. Het gaat erom dat je oefent, oefent en nog eens oefent! Leer alle knoppen uit je hoofd en probeer er gevoel in te krijgen. Ook het roer van de staart is handig! Gebruik alles niet te hardhandig (want dan held hij al snel één kant op). Het gaat hier dus ook om behendigheid. Blijf dus oefenen! Veel succes met de missie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.