Blink Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Volgens mij verander je de skin van CJ door het volgende te doen: Download de skin vanaf de site > Ga naar Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Skins > Zet in de map skins het skin bestandje wat je net hebt gedownload... Anders zou je het even moeten vragen in het Mod-Forum Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Nee, dat werkt alleen bij Vice City en GTA3. Ik post een topic waarin ik uitleg hoe je Claude krijgt. Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ik heb ff een vraagjeHebben jullie Cj als Neger of heb je hem als Bleekscheet gedownload??? Ik heb CJ nog gewoon als normaal wat kleur betreft Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 6 januari 2007 Rapport Geplaatst: 6 januari 2007 Aangezien ik SA voor de ps2 heb, ''gekleurd'' dus donker Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Geplaatst: 7 januari 2007 Ik heb de ps2 versie, dus de mijne is gewoon gekleurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.