joppie Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 hoi, Ik weet dat ik verkeerd zit met dit topic maar moet je dan helemaal overnieuw beginnen met een savegame?? De savegame heet: learning to fly... Dan heb je de missie al gedaan toch... Dus ik zou dan alle huizen nog moeten kopen. en heb dan nog geen een missie gedaan. dit is namelijk de 1ste keer dat ik dit download..... dus heb geen idee hoe en wat. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 hoi,Ik weet dat ik verkeerd zit met dit topic maar moet je dan helemaal overnieuw beginnen met een savegame?? De savegame heet: learning to fly... Dan heb je de missie al gedaan toch... Dus ik zou dan alle huizen nog moeten kopen. en heb dan nog geen een missie gedaan. dit is namelijk de 1ste keer dat ik dit download..... dus heb geen idee hoe en wat. Jazeker, daar is de savegame ook voor. Als je ergens niet uitkomt kun je een savegame downloaden zodat je de missie niet meer hoeft te doen, en dus kan overslaan. Je hebt nu de savegame; Learning to Fly gedownload. Dat betekent dus dat dat de missie is die als laatst gedaan is. Als je een savegame ervoor neemt, moet die nog gedaan worden. Ik weet niet precies wat je bedoeld met; 'Dus ik zou dan alle huizen nog moeten kopen'. Als je dat al gedaan had in je eigen savegame moet je dat hier weer doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.