kevin software Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 1. is er een trainer dat je quats en monstertrucs motors enz. kan tune 2. ik wil raag een eigen server maken voor sa-mp maar ik snap niet . (1) wat heb i knodig voor progammas om een server te maken?? (2) hoe doe ik dat dan om een server te maken 3. ik speel vaak sa-mp maar als ik met een vriend wil spelen bijv. jannis kan ik dat dan ergens intyopen en zien in welk level die speelt? alvast bedankt PS: voor vraag 1 wil ik grag een link Reageren
60 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 1 niet dat ik weet vvolgens mij niet tip: google even 2snap ik ook niet eigelijk een goede vraag 3neej je kan wel als je in een server speelt ziet wie je vriend is dat staat dan boven een popetje zijn/haar hoofd Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) 1. Ik ben te goed ; grapje, hier is ie! Klik links op 'Download now!'. Plak de bestanden in je mappen van je San Andreas en klaar! 2. 1) en 2): Kijk in dit deel van het forum even... 3. Kijk bij elke server rechtsboven in het witte vlak; daar staan de leden die daar zitten. Bewerkt: 28 december 2006 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.