$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo, heeft iemand enig idee wat voor vreemd rood licht er in de Uranus zit? Het zit op de plaats van de versnellingspook... Maar het lijkt me niet van de radio, het is de enige met zo'n licht... Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo,heeft iemand enig idee wat voor vreemd rood licht er in de Uranus zit? Het zit op de plaats van de versnellingspook... Maar het lijkt me niet van de radio, het is de enige met zo'n licht... ik begijp niet egt wat je bedoelt kun je ff een screenshot maken??? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Hallo,heeft iemand enig idee wat voor vreemd rood licht er in de Uranus zit? Het zit op de plaats van de versnellingspook... Maar het lijkt me niet van de radio, het is de enige met zo'n licht... ik begijp niet egt wat je bedoelt kun je ff een screenshot maken??? ok Bewerkt: 28 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Jorair Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat het 'derde stoplicht' van een auto, dat is sinds enkele jaren verplicht. Als ik paint wil aan de praat krijg post ik zo even een screentje. Bewerkt: 28 december 2006 door Jorair Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) Doe dat maar ja. Ik heb geen idee wat je bedoelt. EDIT: Snap nu wat je bedoelt. Denk het niet, want ik was al gestopt, ik remde niet. Bewerkt: 28 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Auto-alarm? P.S. Het is niet stop- maar remlicht Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 nee het is niet dfat derde remlicht, het zity namelijk IN de auto Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik zei toch ook niet dat het het 3e remlicht was..... Hij zei het verkeerd Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ik had het ook tegen hem Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Dat kan een foutje van de makers zijn. Het is geen derde remlicht, het is niet van de radio. Misschien wel van het alarm, maar dat kan ook niet, omdat het alarm-lichtje knippert en er zit iemand in de auto. GEwoon een kleine detail die Rockstar verkeerd in San Andreas heeft gezet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.