Jump to content

Uranus

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

heeft iemand enig idee wat voor vreemd rood licht er in de Uranus zit? Het zit op de plaats van de versnellingspook... Maar het lijkt me niet van de radio, het is de enige met zo'n licht...

Geplaatst:
Hallo,

heeft iemand enig idee wat voor vreemd rood licht er in de Uranus zit? Het zit op de plaats van de versnellingspook... Maar het lijkt me niet van de radio, het is de enige met zo'n licht...

ik begijp niet egt wat je bedoelt kun je ff een screenshot maken???

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

ik begijp niet egt wat je bedoelt kun je ff een screenshot maken???

ok

Bewerkt: door $NeoSyp$

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dat het 'derde stoplicht' van een auto, dat is sinds enkele jaren verplicht. Als ik paint wil aan de praat krijg post ik zo even een screentje.

naamloosah9.png

Bewerkt: door Jorair

Doe dat maar ja. Ik heb geen idee wat je bedoelt.

EDIT: Snap nu wat je bedoelt. Denk het niet, want ik was al gestopt, ik remde niet.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Geplaatst:

Dat kan een foutje van de makers zijn. Het is geen derde remlicht, het is niet van de radio. Misschien wel van het alarm, maar dat kan ook niet, omdat het alarm-lichtje knippert en er zit iemand in de auto. GEwoon een kleine detail die Rockstar verkeerd in San Andreas heeft gezet.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...