Vayne Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Hey iedereen, ik was laatst zo aan het kloten met me jetpack op zoek naar zwakke plekken in gta SA. in san fierro heb ik er een paar gevonden waarmee je onder het spel kan komen en met je Jetpcak dus feitelijk in elk gebouw kan komen. ook al is er nix binnen. dus als explorer van bugs en easter eggs is dit ffies een lichtpuntje. ik zal die paar plekken opnieuw ff opzoeken. dan post ik ze later ff want tis vooral leuk om met je jetpack onder water te zitten zonder naarboven te gaan :lol: Ps. weet jij nog zo'n on afgewerkte plek of ken je nog een bug post hem hier dan maar gerust Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 15 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 (bewerkt) Ga bv. maar es met je Jetpack in de lucht vliegen boven de ingang van die grootste brug (ganton bridge) en kijk hoe de auto's fijn door alle hekken en brug versperringen heenrijden. zag ik toevallig toen ik nog in san fierro was B) EDIT DOOR JORIZ, ONZE TROUWE ADMIN: Gebruik de EDIT knop! Hij zit er niet voor niks! EDIT DOOR VAYNE'TJE: i know, maar ik ben simpel persoon en dat wil ik zo houden :lol: EDIT DOOR THE GODFATHER: dit komt bij ons dus over als post-krikken/spammen....dus gebruik hem nou maar! EDIT VAYNE (pfff alweer): okidokie :lol: EDIT DOOR THE_MATRIX_HAS_CHIRONU: Editsletjes! Kappen! Bewerkt: 16 november 2004 door Chironu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 (bewerkt) Duhh.. Hoevaak kan je editen over 1 XTRA bericht.. Maar ja:P Het zal wel weer nodig zijn geweest allemaal :rolleyes: Anyway: Moet je maar eens met de NGR-500 gaan rijden over de snelwegen *zo hard mogelijk* Dan zal je zien dat de wegen verdwijnen en je dus feitelijk in de lucht raced. EDIT DOOR Kijkhierondermaar: Moet je wel behoorlijk hard rijden.. Bewerkt: 16 november 2004 door Chironu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik heb tot nu toe haast nog geen één BUG gevonden. eerlijkk gezegt ik heb er nog geen 1 gevonden. en driv3r bevoorbeeld is gewoon ËËN HELE GROOTE BUG!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik heb tot nu toe haast nog geen één BUG gevonden.eerlijkk gezegt ik heb er nog geen 1 gevonden. en driv3r bevoorbeeld is gewoon ËËN HELE GROOTE BUG!! Da vin'k ook wel weer meevallen. Als GTA er niet was geweest, had Driv3r de topgame geweest. En zo slecht is Driv3r nu ook weer niet. San Andreas is gewoon beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ok dan zo slecht is driv3r dan ook weer niet maar er zitten wel meer fouten in dan in GTA Maar ik ben diep teleurgesteld in Driv3r ik had er veel meer van verwacht en gelukkig is GTA er wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Er komt weer een nieuwe editie van DRIV3R, daar hebben ze extra aandacht gegeven aan de bugs die er inzitten.. Prutselding vind ik zelf, maar bugs heb je in iedere game... /\/\ /-\ /\/\ /-\ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Hé jonges, ff weer back ontopic,.. als dit zo nodig is ga je maar naar het driv3r forum <_< *ruïning my topic * :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tombatselier Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 ik heb tot nu toe haast nog geen één BUG gevonden.eerlijkk gezegt ik heb er nog geen 1 gevonden. en driv3r bevoorbeeld is gewoon ËËN HELE GROOTE BUG!! Da vin'k ook wel weer meevallen. Als GTA er niet was geweest, had Driv3r de topgame geweest. En zo slecht is Driv3r nu ook weer niet. San Andreas is gewoon beter. wat...driver3 tof...je bent niet goed man gta blijft rullezzz en driver 3 smells en welke idioot komt met de naam driv3r uitgevonden st3l je voor dat w3 all3maal zo zoud3en prat3 driver sucks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 Zijn jullie blind?! ON-TOPIC B-L-I-J-V-E-N <---- <_< <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.