raymondoo Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ik zit nu weer bij die catalina en het lukt me niet om haar missies tedoen en ook die race missie van cesar wie deze kan/wil doen mag dat doen cheats/mods toegestaan GTASAsf1.b
SummerBase Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) 2 Catalina Missies - Passed! Ik heb de twee -nog door jouw niet behaalde- Catalina missies gehaald. De beloningen liepen van $1000 tot $10.000,- daarmee heb ik direct een zakcentje voor je binnen gehaald. Ook heeft Catalina haar geld en heeft ze jouw verlaten. Later komt ze in de missie: 'Farewell my lover...' met haar nieuwe vriend. Ik heb dit maal geen screens er bij om de simpele reden dat ik vergeten ben mijn screens programma aan te zetten. Veel succes in de vervolg missies. Beloning: $1000,- + $10.000,- = $11.000,- Wu Zi Mu- Passed! Het is aan jouw de taak om te laten zien wat je waard bent qua racen. Je moet dus tegen de tegenstanders racen en natuurlijk moet je dan als eerste eindigen. Als je eerste bent kun je de toegang tot de volgende missies krijgen en ook krijg je als beloning: $5000,- cash. Om deze missie te behalen is het verstandig om je tegenstanders te slim af te zijn. Schakel ze uit door ze van de baan te duwen.Ik heb dit maal geen screens er bij om de simpele reden dat ik vergeten ben mijn screens programma aan te zetten. Veel succes in de vervolg missies. Beloning: $5000 Farewell my love- Passed! Je hebt zojuist de vorige missie behaald en nu is het aan jouw de taak om in een heuze race auto de strijd aan te gaan. Ook hier is het weer verstandig om je tegenstander te slim af te zijn, want zo kun je de race beter behalen. Je moet nu wel in tegengestelde richting, maar dat moet geen probleem zijn. Ik heb deze savegame opgeslagen bij Catalina haar huis en verder; Ik heb dit maal geen screens er bij om de simpele reden dat ik vergeten ben mijn screens programma aan te zetten. Veel succes in de vervolg missies. Beloning: - Bewerkt: 28 december 2006 door SummerBase
raymondoo Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) alweer bedankt @edit wat heb ik veel geld he Bewerkt: 28 december 2006 door raymondoo
Recommended Posts