Jump to content

Tony hawk project 8

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb dat spel maar nu zit ik in de school aan oefening: Combos.

en ik snap niet goed wat ik moet doen, dit zeggen ze:

Vert air to a Grind: jump off a Quarter pipe, to revert (R2) to manual (vierkantje) to Grind (driehoekje)
Geplaatst:

Ik snap het niet percies, probeer alle handelingen rustig achter elkaar uit te voeren. Dan moet het wel lukken. Als dat niet het geval is moet je ze combineren (het is niet voor niets een combo ;)), dus bijvoorbeeld eerst R2 en vervolgens vierkantje+driehoekje. Veel succes!

Geplaatst:

Moet ik jumpen?

Want mijn probleem is niet het uitvoeren maar het vertalen.

Ik ben tenslotte nog maar een kind. :D

Geplaatst: (bewerkt)

Dan moet je dat erbij zetten ;). Omdat ik zelf ook niet zo goed ben in Engels (en trouwens ook niet in Nederlands, Frans, Duits, Italiaans, Chinees, Spaans, Portugees, Grieks, Latijns en Argentijns) heb ik deze vertaalmachine gebruikt en het volgende antwoord gekrekgen:

De lucht van Vert aan een Malen: sprong van een pijp van het Kwart, om (R2) aan handboek aan Malen terug te keren.

Als je dat in een beter leesbaar Nederlands zet krijg je zoiets dergelijks:

Spring van een Vert-halfpijp af, druk op R2 om een 'handboek' te maken en vervolgens op driehoekje en vierkantje om weer te landen.

Meer vragen mag je stellen :) .

Bewerkt: door SamShine
Geplaatst:

Je hebt een halfpipe, dus zoiets. Vert is het 'sub-onderdeel' van skaten, wat verdeeld is in skate en vert. Waar je vanaf moet springen ^_^ .

Geplaatst:
ik heb dat spel maar nu zit ik in de school aan oefening: Combos.

en ik snap niet goed wat ik moet doen, dit zeggen ze:

Vert air to a Grind: jump off a Quarter pipe, to revert (R2) to manual (vierkantje) to Grind (driehoekje)

Je moet van een kwart pipe springen, op R2 drukken, dan op vierkantje drukken en dan op driehoekje.

Geplaatst:

zou je later als je al wat verder zit met je carriere , uit meerdere kleren kunnen kiezen? dat er als maar meerdere kleren zijn?

Vert staat voor skaten op een skatebaan, verder heb je nog 'street' dit betekent op straat skaten. De bedoeling is hier om hoog boven de Quarter Pipe te springen, springen doe je met de X toets. Met R2 spring je vervolgens uit de Quarter Pipe, deze moet je landen met een Manuel. Dit betekent dat je op je twee achterwielen rijd of op je voorwielen wat een Nose Manuel heet. In de andere delen van dit spel deed je een Manuel door snel achter elkaar het pijltje naar boven en daarna het pijltje naar beneden in te drukken, maar hier gebeurt het blijkbaar met het vierkantje wat in vorige delen in combinatie met de pijltjes toetsen voor een 'Kick Flip' en andere varianten zorgde. Nu rijd je dus op je twee achterwielen, je zult dit wel in evenwicht moeten houden want anders val je en is de stunt mislukt. Op twee wielen rijd je naar de dichtsbijzijnde 'Grind buis'. Met X spring je en met het driehoekje begin je met Grinden. Ook dit moet je in evenwicht houden, zorg dat je de buis helemaal uit Grind en de stunt is hoogstwaarschijnlijk geslaagd. Ik wens je er veel succes mee!

Bewerkt: door Advancegta

maar nu terug over die oefening, ik begrijp hem nog altijd niet zo goed.

wie kan iets opnemen oop zijn playstation?

kan iemand mij het heel uitgebrijd uitleggen???edit: ik had het bericht niet gezien van advencegta

Bewerkt: door tallex

edit: opgelost ^_^

Maar kan je ook meer kleren in je kast krijgen?

Bewerkt: door tallex
  • 1 year later...
Geplaatst:
ah dan moet ik er dus af skaten en dan direct R2 + vierkantje + driehoekje?

ja dat moet je doen en je hebt good job ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...