60 Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 als je kijkt op wikigta-wapens dan klik je bijv op de smg en dan krijg je een kaart er bij waar de vind plaats is maar ik wil zegmaar een pic en en uitleg net als bij andere gta's omschrijvingen weet iemand hoe dit kan?! Reageren
Pietje II Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 als je kijkt op wikigta-wapens dan klik je bijv op de smg en dan krijg je een kaart er bij waar de vind plaats is maar ik wil zegmaar een pic en en uitleg net als bij andere gta's omschrijvingen weet iemand hoe dit kan?! Sure. Beschrijvingen en afbeeldingen over de wapens uit GTA Vice City Stories zijn op WikiGTA nog niet te vinden omdat... de beschrijvingen en de afbeeldingen simpelweg nog niet zijn gemaakt! Maar wij WikiGTA-medewerkers doen ons best om alles te beschrijven, dus kijk over een bepaalde tijd gewoon weer eens bij de wapens van GTA Vice City Stories en wie weet is alles al geplaatst. Geduld is een schone zaak. Reageren
60 Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) ok ik dach al hoe kan het bij de ene gta wel en de ander niet maar ja ik snap het nu wel EDIT: zow heej ik keek laats weer eens en het staat er noch niet... Bewerkt: 10 februari 2007 door 60 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.