Jump to content

ik heb gta vice city op pc zijn er downloods voor


diamond

Recommended Posts

ik heb zonet gta vice city bij me neef opgehaalt en mijn vraag was nu zijn er ook wagens en andere cactjests om het spel tof te maken en hoe downlood ik die op me comp en in dat spel weet iemadn hoe :Y

Je hebt net GTA Vice City bij je neef opgehaald? Kijk, ik wil geen spelbreker zijn maar dat is volgens mij illegaal, ook al heeft je neef hem origineel. Zolang het illegaal is mogen we je ook niet verder helpen, ik geef wel één tip; je bent lang niet de eerste met deze vraag.

@ Hieronder. Daar is niks belachelijks aan, maar zolang jij bezig bent met 'illegale praktijken' ben je hier toch aan verkeerde adres.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

maar ik mog hem lenen ik ga hem niet orgineel kopen als ik hem van me neef kan lenen wat is dit voor belachelijks :schater:

ik heb zonet gta vice city bij me neef opgehaalt en mijn vraag was nu zijn er ook wagens en andere cactjests om het spel tof te maken en hoe downlood ik die op me comp en in dat spel weet iemadn hoe :Y

Je hebt net GTA Vice City bij je neef opgehaald? Kijk, ik wil geen spelbreker zijn maar dat is volgens mij illegaal, ook al heeft je neef hem origineel. Zolang het illegaal is mogen we je ook niet verder helpen, ik geef wel één tip; je bent lang niet de eerste met deze vraag.

@ Hieronder. Daar is niks belachelijks aan, maar zolang jij bezig bent met 'illegale praktijken' ben je hier toch aan verkeerde adres.

illegaal wat krijgen we nou man ik ga naar me neef ik leen de orginele gta en dat is illegaal hij is helemaal orgineel emt boekjes en met instalatie cd en het spel de play cd zien met webcam misschien :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Rustig maar, dan gaan we ervan uit dat het wel mag, maar zoals ik al zei; ik weet niet zeker of het wel of niet mag.

Het downloaden van mods kun je gewoon doen op de modsites, tik maar eens wat in op Google en je vindt daar pagina's vol. Sites die zeker een keer een bezoekje waard zijn zijn; Gtagarage, en GTA-Downloads. Om het spel 'tof' te maken kun je verscheidene dingen downloaden zoals auto's en nieuwe eilanden.

Ik raad je eerst aan eens te gaan kijken op een site, en daarna een leuke mod te downloaden. Als je een auto hebt gedownload kan je die met behulp van de IMG Tool instaleren. Eilanden kan je meestal instaleren met een automatische installer, maar het kan ook zo zijn dat je het met de hand, dus met de IMG Tool moet doen.

Mocht zo'n IMG Tool teveel werk zijn dan kan je ook een mod installer downloaden. Ik weet eerlijk gezegd niet hoe deze werkt, omdat ik er nooit mee gewerkt heb. Ik raad je daarom aan de readme goed door te lezen of desnoods hier weer even te vragen. Succes!

Hier een lijstje met links:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat diamond doet is niet iligaal het mag volgens de wet die

dingen lennen zonder dat je er geld ofzo voor geeft (want dan is het verkopen) ^_^

want het is niet eens gebrand ofzo

Een origineel spel aan je buurman uitlenen is illegaal, ookal is hij niet gebrand dus dat is onzin. Ik weet alleen niet of het uilenen aan familieleden ook illegaal is. In ieder geval, mocht het illegaal zijn dan zien we dat vanzelf. Einde discussie, 'back to the point.'

@ diamond, lukt het een beetje?

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Ultimate Trainer

Description: An awesome trainer packed with loads of cool cheats/tricks

Creator: LithJoe (more by author)

Version: 2.0

Date Added: 10:52 PM 2/14/04

Last Download: 2:50 PM 12/28/06

Rating: 6.69/10 (125 votes)

Downloads: 46247

File Size: 222.136 KB

Traffic: 9.797 GB

moet ik deze eerst downloden als ik helikopters wil toevoegen enzo

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City Ultimate Trainer

Description: An awesome trainer packed with loads of cool cheats/tricks

Creator: LithJoe (more by author)

Version: 2.0

Date Added: 10:52 PM 2/14/04

Last Download: 2:50 PM 12/28/06

Rating: 6.69/10 (125 votes)

Downloads: 46247

File Size: 222.136 KB

Traffic: 9.797 GB

moet ik deze eerst downloden als ik helikopters wil toevoegen enzo

Nee, dat is een trainer. Een trainer is progamma waarmee je kan cheaten. Als je de trainer instaleert zul je allemaal sneltoesten zien die je kan invoeren in het spel. Elke sneltoets heeft zijn eigen functie, de één zorgt ervoor dat je onsterfelijk wordt, de ander dat je er munitie bij krijgt. Opzich kan je net zo goed 'gewone' cheats gebruiken, maar over het algemeen is dit handiger.

moet ik deze eerst downloden als ik helikopters wil toevoegen enzo

Je moet of de IMG Tool, of de mod installer downloaden als je een helikopter wil toevoegen. Ik heb de links naar beide progamma's al een keer gegeven, maar hier zijn ze nog een keer:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat diamond doet is niet iligaal het mag volgens de wet die

dingen lennen zonder dat je er geld ofzo voor geeft (want dan is het verkopen) ^_^

want het is niet eens gebrand ofzo

Een origineel spel aan je buurman uitlenen is illegaal, ookal is hij niet gebrand dus dat is onzin. Ik weet alleen niet of het uilenen aan familieleden ook illegaal is. In ieder geval, mocht het illegaal zijn dan zien we dat vanzelf. Einde discussie, 'back to the point.'

@ diamond, lukt het een beetje?

Doe niet zo flouw ik leen zoveel van mijn neef en hij ook van mij de moete we tog zelf wete met oe wed we zijn hier om te helpen niet om trouwe hondjes te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat diamond doet is niet iligaal het mag volgens de wet die

dingen lennen zonder dat je er geld ofzo voor geeft (want dan is het verkopen) ^_^

want het is niet eens gebrand ofzo

Een origineel spel aan je buurman uitlenen is illegaal, ookal is hij niet gebrand dus dat is onzin. Ik weet alleen niet of het uilenen aan familieleden ook illegaal is. In ieder geval, mocht het illegaal zijn dan zien we dat vanzelf. Einde discussie, 'back to the point.'

@ diamond, lukt het een beetje?

Doe niet zo flouw ik leen zoveel van mijn neef en hij ook van mij de moete we tog zelf wete met oe wed we zijn hier om te helpen niet om trouwe hondjes te zijn.

Nou sorry hoor maar als iets illegaal is kan je daardoor bestraft worden :t Als jij bijv. gaat wildplassen en je word betrapt door de politie zeg je toch ook niet tegen ze: "Doe eens niet zo flauw!". Of wel soms? :cab:

@ hieronder: Kun je misschien vertellen wat er niet goed gaat? Kun je niet overweg met de IMG-tool of weet je niet in welke map je iets moet zetten?

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

oke ik heb de badmobiel gedownlood mooie plaatjes maar ik krijg hem er niet in iemand helpen pleas wandt dit is me eerste keer :N

Heb je de links al bekeken in één van mijn vorige bericht? Daar heb ik een link gegeven naar een tutoiral waar wordt uitgelegd hoe je een auto in Vice City kan stoppen. Het is een uitstekende tutorial , met plaatjes. Klik hier om er heen te gaan.

@ wijst; Waarom ga je er toch nog op in, wat jij binnen jouw familie doet is jouw business, dat zal mij een zorg wezen. Maar ik heb toch duidelijk gezegd dat ik niet zeker weet of het in eigen familiekring illegaal is. Bovendien mogen wij hier niet iemand helpen die GTA illegaal o.i.d. heeft, dat komt omdat Rockstar GTAForum erkent heeft als officieuze fansite. Capice? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

oke ik heb de badmobiel gedownlood mooie plaatjes maar ik krijg hem er niet in iemand helpen pleas wandt dit is me eerste keer :N

Heb je de links al bekeken in één van mijn vorige bericht? Daar heb ik een link gegeven naar een tutoiral waar wordt uitgelegd hoe je een auto in Vice City kan stoppen. Het is een uitstekende tutorial , met plaatjes. Klik hier om er heen te gaan.

@ wijst; Waarom ga je er toch nog op in, wat jij binnen jouw familie doet is jouw business, dat zal mij een zorg wezen. Maar ik heb toch duidelijk gezegd dat ik niet zeker weet of het in eigen familiekring illegaal is. Bovendien mogen wij hier niet iemand helpen die GTA illegaal o.i.d. heeft, dat komt omdat Rockstar GTAForum erkent heeft als officieuze fansite. Capice? ;)

ik heb de links beken en gedownlood ik wil nu de coca cola truck erin stoppen maar hoe het is een auto

help me pleas :-(

- Download de Img Tool 1.3 hier

ik kom neit veder dan dit wandt hij kand e pagina niet vinden

>>> Door NandroDavids: Dubbelpost samengevoegd...gebruik a.u.b. de 'Edit'-knop ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

- Download de Img Tool 1.3 hier

ik kom neit veder dan dit wandt hij kand e pagina niet vinden

Zoals ik ook al zei in de PM, 1.3 is de verouderde versie. Die tutorial is al een hele tijd terug geschreven, je hebt dus veel kans dat de tool verwijderd is van die site. Daarom kan je hier de nieuwste versie downloaden, namelijk de IMG Tool 2.0.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...