Jump to content

ik heb gta vice city op pc zijn er downloods voor


diamond

Recommended Posts

- Download de Img Tool 1.3 hier

ik kom neit veder dan dit wandt hij kand e pagina niet vinden

Zoals ik ook al zei in de PM, 1.3 is de verouderde versie. Die tutorial is al een hele tijd terug geschreven, je hebt dus veel kans dat de tool verwijderd is van die site. Daarom kan je hier de nieuwste versie downloaden, namelijk de IMG Tool 2.0.

krijg ik er ook zo gebruiksaanwijzing bij net als die andere met plaatjes wandt dat is namelijkw at makkelijker :ch:

nou sorry jongens maar ik snap het niet meer hel me nou ik heb die badmobiel er nu nog steeds niet in en ik begon om 2 uur 3 uur vanmiddag al

>>> Door NandroDavids: Weer een dubbelpost samengevoegd...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

krijg ik er ook zo gebruiksaanwijzing bij net als die andere met plaatjes wandt dat is namelijkw at makkelijker :ch:

nou sorry jongens maar ik snap het niet meer hel me nou ik heb die badmobiel er nu nog steeds niet in en ik begon om 2 uur 3 uur vanmiddag al

diamond, dit Forum bestaat nog altijd uit leden die hier op vrijwillige basis zijn en dus niet een Forum waar je maar zo dingen kunt bestellen en dat het dan 10 seconden later voor je klaarstaat. -Matthijs- en een aantal anderen hebben vandaag al erg hun best gedaan om je te helpen, maar ook zij hebben een leven buiten dit Forum en zijn dus niet constant online. We willen je hier echt wel helpen, maar soms moet je nou eenmaal wat meer geduld hebben voordat het lukt.

O ja, nog één ding: ik zou je willen verzoeken om te stoppen met dubbelposten. Ik heb vanavond al 2 x een dubbelpost van jou samengevoegd tot 1 post, dus het zou fijn zijn als je vanaf nu de 'Edit'-knop zou willen gebruiken in plaats van steeds twee berichten onder elkaar te posten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nou laat anders maar ik kom het toch nooit te weten ik smijt alles wel weer van me comp af en breng dat spel terug naar em neef als ie straks gta sandreas weer terug heeft zie ik wel veder echt dom hoor vet apart hoe je dat spul erin stopt is me ook een raadsel en een nog grottere om het denk ik van me comp te gooien wandt ikw eet geeneens wat ik eraf gooi :bonk::bonk::bonk::bonk::bonk:

>>> Door NandroDavids: En nog maar weer een dubbelpost omgetoverd tot 1 post...<<<

? :?:-(

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...