ZOrange Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Beste, Ik weet niet of dit onder Warez word verstaan, maar toch waag ik het er op. Kent er iemand een site waar je gratis films kan bekijken, en dan bedoel ik de volledige film, dus geen trailer of zo iets. Dus je moet ze niet downloaden, je kan ze gewoon afspelen op de site zelf.
HerrieM Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik ken wel sites waar een aantal films en ander materiaal op staat. Op deze dingen zitten echter auteursrechten. Hierdoor valt het ook onder Warez. Alleen films waar de auteursrechten van zijn verlopen mogen dus op die manier bekenen worden.
.Syfes Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Ik weet niet of het helpt maar ben je bij telenet dan kan je je daar gratis films kijken denk ik Greets Syfes
SamShine Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Van verschillende series, zoals de Lama's, waar je op de eigen site oude afleveringen kan bekijken. Misschien heb je er wat aan, misschien niet. Als je graag z'on serie kijken moet je even naar de officele site daarvan gaan en even kijken of die beschikbaar zijn .
ZOrange Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 merci allemaal. Dacht wel dat het onder Warez ging staan, maar jha, k dacht als je ze niet kan downloaden.... . Kan het mss niet zo veel kwaad. Niet dus. K zoek wel even verder.
Recommended Posts