Jump to content

soldaten in Fort Staunton

Recommended Posts

Geplaatst:

ik was aan het rond rijden in Staunton island (Fort Staunton) toen zag ik op eens 3 soldaten staan ze vielen me niet aan ofzo ze stonden er gewoon te kijken :ch: . Ik vroeg mij dus af waarom ze daar stonden weten jullie waarom?

Geplaatst:

Als je heel dichtbij komt gaan ze op je schieten, maar ze zijn best wel dom. Overigens moet de Rhino daar staan, maar die kan ik helaas niet vinden.

Geplaatst:

ja er staan Brandweer lieden soldaten alleen volgens mij geen Schouto

ze hebben altijd een drive-by geweer bij en er staat een brandweerwagen

Geplaatst: (bewerkt)
ja er staan Brandweer lieden soldaten alleen volgens mij geen Schouto

ze hebben altijd een drive-by geweer bij en er staat een brandweerwagen

De soldaten hebben inderdaad een MP5K vast. De brandweerwagen staat aan de andere kant van Fort Staunton. De brandweermannen die erbij staan, staan daar gewoon, hebben geen wapens en ze doen niks als je de brandweerwagen steelt. Maar als je hem steelt, en je rijdt Fort Staunton verder in val je in een gat :bonk: (dat is ook met andere auto's hoor). Als de Rhino (tank) niet bij de soldaten staat, zou ik even een blokje omlopen/rijden, dan staat hij er waarschijnlijk wel. (Alleen als je 100% hebt)

Ps: Ik heb een kaartje gemaakt: (als ik de plaatsen goed herinner want ik hem mijn PSP momenteel niet)

plaatsenjk8.jpg

Bewerkt: door Tunix

Tunix je hebt een foutje gemaakt.

je bant een militairtje vergeten. ik heb ff snel een nieuwe gemaakt en met hilp van jouw kaartje als je het goed vind. anders remove ik hem meteen.

fortstautonag1.png

rinaldootje :cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Tunix je hebt een foutje gemaakt.

je bant een militairtje vergeten. ik heb ff snel een nieuwe gemaakt en met hilp van jouw kaartje als je het goed vind. anders remove ik hem meteen.

fortstautonag1.png

rinaldootje :cya:

Natuurlijk is dat goed ;) Nou ik heb het me toch goed herrinnerd, afgezien van dat ene soldaatje... Trouwens, zijn het er geen twee? :bonk:

@Dizzee: Sorry, dat wist ik niet :cab:

Bewerkt: door Tunix
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Jah daar staan 2 soldaatjes :puh: overgens is de sniper op het balkon aan de voorkant van dat bouwval

moeilijk te berijken <of ik was gewoon moeilijk bezig, wat goed zou kunne :bonk: )

maar ik liep van dak naar dak :puh:

----------------------------------------------------------------

het is niet een heel leger ofzo wat erstaat hoor :puh:

jij reageert best over dreven voor die 2 die er staan :bonk:

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de EDIT- knop gebruiken als je nog iets toe wilt voegen. :)<<<

• 1 maand later...
Geplaatst:

Misschien een erg grote bump maar als ik het goed had begrepen kan je de Rhino dus nog niet vinden als je geen 100% hebt? Dat is jammer, want ik zou niet weten hoe ik dan Vigilante moet doen. :N

Geplaatst:

Leger achter je aan krijgen en tank jatten in je garage zetten en saven dan hoeft je niet per se die tank te pakken

Geplaatst:
Leger achter je aan krijgen en tank jatten in je garage zetten en saven dan hoeft je niet per se die tank te pakken
Dit zou je kunnen doen, maar ik denk dat je jezelf dan wel levend kunt begraven, want de politie is op 6 sterren erg hardhandig. Dus het is wel aan te raden om even op te slaan voordat je het gaat doen, anders ben je de wapens weer kwijt. Desalniettemin, als je de 100% behaald hebt hoef je ook niet meer de vigilante te doen, want die heb je dan al behaald gezien de 100%. Wat je ook zou kunnen doen, is wat minder, maar je kunt hem ook spawnen met de Rhino Spawn Cheat. Ook kun je hem wel van de politie stelen, maar dan moet je al een sterke wagen mee nemen, denk aan de Trashmaster- anders ben je geen partij tegen de tank. Ik hoop dat het je lukt en anders kom je maar weer terug. :)
Geplaatst:

Helaas doe ik zonder cheat codes dus die manier valt af. Ik zal het proberen, maar ik vrees dat ik niet langs de FBI kom. Bedankt in ieder geval! :bier:

Geplaatst:

Ik was dus laatst aan het rondrijden in LCS en ik deed een stunt ergens en toen kwam ik dus in dat gebied, maar ik viel dus van me motor af, maar me motor vloog op het hoofd van zo een soldaat xD, dus die soldaten op me knallen haha :puh: zoals je all zij die soldaten zijn niet erg slim xD dat is ook wel te merken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...