Jump to content

tips voor leuke dingen te doen als je het de hoofdmissies uitgespeeld hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo mensen,

ik heb de hoofdmissie gehaald en ik weet nu niet meer wat ik nog kan doen.

er zijn altijd van die verborgen dingen zoals sprays en hoefijzers maar ik zoek meer kleine missies zoals pizza bezorgen :) wie helpt mij hiermee?

alvast bedankt

ad!das

>>> Door Dutchy3010: Topic titel iets kleiner gemaakt, waardoor de pagina niet uitrekt.<<<

Geplaatst:

Kan je de titel wat korte rmaken? Het vergald de layout..

>>> Door Dutchy3010: Laat dit soort commentaar voortaan even achterwege, daar is de crew voor :).<<<

Geplaatst:

ben ik het mee eens. Tittels horen kort en krachtig te zijn niet eindeloos lange zin. :*D

>>> Door Dutchy3010: Laat dit soort commentaar voortaan even achterwege, daar is de crew voor :).<<<

Geplaatst:
hallo mensen,

ik heb de hoofdmissie gehaald en ik weet nu niet meer wat ik nog kan doen.

er zijn altijd van die verborgen dingen zoals sprays en hoefijzers maar ik zoek meer kleine missies zoals pizza bezorgen :) wie helpt mij hiermee?

alvast bedankt

ad!das

Naast de hoofdmissies heb je ook nog andere missies. Ik noem op;

• Vigilante - Hier ben je agent en moet je daders zien te pakken en vermoorden. Dit kan je het beste doen met de hunter, maar je kan het ook met een politieauto of motor doen.
  • Paramedic - Hier moet je mensen ophalen met een ziekenauto en zo snel mogelijk naar een ziekenhuis brengen. Ik raad je aan om dit in Angel Pine te doen omdat de slachtoffers daar mooi dicht bij elkaar staam. Missie kan gestart worden door een ziekenauto in te stappen en vervolgens op Caps Lock te drukken.
  • Firefighter - Hier moet je brandende voertuigen blussen. Missie kan gestart worden door een brandweerauto in te stappen en vervolgens op Caps Lock te drukken.
  • Taxi Driver - Hier moet je 50 personen vervoeren met je taxi, de personen staan wel aangegeven op de kaart. Je kan tussendoor uitstappen en saven als je er zat van bent.
  • Pimping - Hier moet je met een auto hoeren op- en afhalen, je dient zeg maar als pooier. Missie kan gestart worden door een Broadway in te stappen en vervolgens op Caps Lock te drukken.
  • Freight - Hier sta je in de schoenen van een machinist, je moet steeds een lading op tijd van en naar een station brengen. Missie kan gestart worden door een Brown Streak of Freight in te stappen en vervolgens op Caps Lock te drukken.
  • Robbery - hier is het de bedoeling dat je gaat inbreken. Dit kan alleen tussen 20:00 en 06:00. Missie kan gestart worden door een zwarte Boxville in te stappen en vervolgens op Caps Lock te drukken.
  • Import/export - Hier moet je auto's opzoeken en naar de export kraan in Easter Basin Docks te brengen. Het is wel wat zoekwerk maar leuk om te doen.

Zoals je ziet is er nog genoeg te doen naast de hoofdmissies. Daarnaast kun je natuurlijk ook altijd bezig gaan met het zoeken van de collectables, of proberen overal goud te halen bij de 4 scholen. Mocht je daarna echt niets meer te doen hebben, dan kan je natuurlijk beginnen met het instaleren van mods.

Geplaatst:

ben ik het mee eens. Tittels horen kort en krachtig te zijn niet eindeloos lange zin. :*D

ok is goed zal ik doen! :)

>>> Door Dutchy3010: Ten eerste, kan je dat niet doen, en ten tweede heb ik dat al een aantal dagen geleden gedaan.<<<

Geplaatst:

Ik heb nog een vraagje, je had het over import/export. Waar moet je dat doen en wanneer kan je ermee beginnen?

Geplaatst:
Ik heb nog een vraagje, je had het over import/export. Waar moet je dat doen en wanneer kan je ermee beginnen?

Dit is sowieso al nodig voor de 100%, daarnaast verdien je ook behoorlijk wat geld als je dit volbrengt. Wanneer je Wang Cars gekocht hebt (Daarvoor heb je nodig: Yay Ka-Boom-Boom en Driving School overal minimaal brons) krijg je 4 missies. Als je de derde volbracht hebt, Customs Fast Track, dan kan je gaan beginnen aan import/export. Je moet de 10 voertuigen die op het bord staan daar naartoe brengen en met de hijskraan op de boot zetten. Je krijgt zo 4 lijsten van 10 voertuigen. Je kunt ook auto's importeren door voor het bord staan en bepaalde auto's importeren, dit is echter wel gebonden aan dagen: elke dag andere auto's. Dit kan je zien door op "TAB" te drukken.

Hier kan je hem vinden:

post-33831-1168276987_thumb.jpg

Kijk voor meer info even hier.

Geplaatst:

Dit is sowieso al nodig voor de 100%, daarnaast verdien je ook behoorlijk wat geld als je dit volbrengt. Wanneer je Wang Cars gekocht hebt (Daarvoor heb je nodig: Yay Ka-Boom-Boom en Driving School overal minimaal brons) krijg je 4 missies. Als je de derde volbracht hebt, Customs Fast Track, dan kan je gaan beginnen aan import/export. Je moet de 10 voertuigen die op het bord staan daar naartoe brengen en met de hijskraan op de boot zetten. Je krijgt zo 4 lijsten van 10 voertuigen. Je kunt ook auto's importeren door voor het bord staan en bepaalde auto's importeren, dit is echter wel gebonden aan dagen: elke dag andere auto's. Dit kan je zien door op "TAB" te drukken.

Hier kan je hem vinden:

post-33831-1168276987_thumb.jpg

Je zegt dat je autos alleen op de dag zelf kunt importeren, als je dat nu doet, waar vind je ze dan en kun ej de autos die je hebt geinporteerd er op een andere dag ook vinden (nadat je ze hebt geimporteerd?)

Geplaatst:

Hier kan je hem vinden:

*Plaatje*

Je zegt dat je autos alleen op de dag zelf kunt importeren, als je dat nu doet, waar vind je ze dan en kun ej de autos die je hebt geinporteerd er op een andere dag ook vinden (nadat je ze hebt geimporteerd?)

Zodra je een auto hebt geïmporteerd moet je hem van het schip halen met de kraan, in die kraan zit jouw auto waarmee je even later zo kan weg rijden. De auto's die je hebt geïmporteerd kun je volgens mij alleen weer krijgen op de dag dat je ze hebt geëxporteerd, hier ben ik alleen niet 100% zeker van. Je kunt dus niet 2 dagen achter elkaar dezelfde auto importeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...