Jump to content

kijk mijn filmpies

Recommended Posts

Geplaatst:

heej zoek op video.google naar rubira(ik dus)ik heb wat missies opgenomen please rate ze hier please tnx alvast

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk gedaan. Je bent er zeker heel lang mee bezig, want er staan niet alle missies op van GTA Vice City en San Andreas, maar toch heel erg knap, ga zo door! Het jammere is dat de missiehup van GTA San Andreas al op google video staan. Maar die van Vice City nog niet, dus als ik jou was zal ik eerst die van GTA Vice City doen, dan krijg je misschien meer kijkers.

Edit: Een beetje zinloos eigenlijk om GTA San Andreas missiehulp op google te zetten, dat staat er allang. En de GTA Introduction ook, een beetje zonde van je tijd.

Edit2: Volgens mij heb je gelijk Koen, dit is reclame. (had ik zelf eerst ook niet door.

Bewerkt: door Toni Caprioni
Geplaatst:

het is maar hoe je het bekijkt en als ik vragen mag hoe bedoel je reclame?en trouwens als de introduction er al staat betekent het dan dat ik niet meer mag toevoegen? ik heb vice city al klaar :@:duh::ch:

Geplaatst:

hey! heel leuk, maar waarmee heb je dat opgenomen? heb je de betaalde versie van fraps of een ander rogramma? want bij mijn versie van fraps mag ik maar 30 sec opnemen...

Geplaatst:
hey! heel leuk, maar waarmee heb je dat opgenomen? heb je de betaalde versie van fraps of een ander rogramma? want bij mijn versie van fraps mag ik maar 30 sec opnemen...

weet je zon cameraatje als bij dat waarbij je moet bewegen dat spel die neemt het op ik doe het via de ps2

Geplaatst: (bewerkt)

:puh::bier: Het is reclame dat wel..maar toch heel goed gedaan. als je video walkthroughs van missies en dergelijke wil zien zonder video.google te gebruike dan kun je ook naar stuckgamer.com gaan. echte aanrader.

srry nu maak ik zelf ook rec lame :$ :bonk:

Bewerkt: door Big Vic Vance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...