Jump to content

De allerbeste helicopter

Wat vind jij de beste helicopter  

20 leden hebben gestemd

1. 1. welke is het best

• Maverick
      8
    • hunter
      9
    • Leviathan
      2
    • news chopper
      0
    • raindance
      1
    • sparrow
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
vooruit dan maar weer...

de maverick

ps de police maverick stat er niet in

idem ;)

de hunter vind ik ook niet mis hoor...

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

De hunter of de Leviathan mét magneet vind ik het best, maar ik heb maar voor de Hunter gekozen omdat je die wél kan vinden.

Geplaatst:
vooruit dan maar weer...

de maverick

ps de police maverick stat er niet in

ja maar de maverick vliegt toch hetzelfde als de police maverick?

Geplaatst:

Ik vind de Maverick het beste hij vliegt fijn en ziet er ook nog redelijk goed uit. :cab:

Geplaatst:

Ik vind de Hunter ook wel leuk. De laatste tijd cheat ik veel dus even met de Jetpack (ROCKETMAN) naar Area 69. Even de Hunter (was er niet één; kom ik zometeen even op terug) pikken, aiaiai het luchtafweergeschut! Luchtafweergeschut: kapot! Ik naar Las Venturas en land even. Was het geen Hunter. Ik cheat even de echte Hunter; niet beseffend dat ik op de grond stond. Komt een mannetje die wil me uit de Hunter trekken. Ik dacht: 'Doei doei, even m'n machinegeweer van m'n Hunter testen', wil schieten maar verkeerde knopje; het waren de raketten. Conclusie: Je mag de grond in tussen 4 plankies...............

Geplaatst:
Ooh, ik had de vraag niet goed gelezen :$.

maakt niet uit

Geplaatst:

De handigste heli is natuurlijk de Leviathan. Maar de allerbeste is de Maverick vind ik. Hij vliegt erg snel en hij is goed te besturen.

Geplaatst:

Nou wil ok opmerken kijken jullie nouw is goed naar die news-chopper het is een maverick

Geplaatst:

De leviathan, hij lijkt zeer sterk op de sea king, en ik vind dat een prachtige heli, hij is ook de enige heli die op water kan landen, en hij heeft een mooie besturing.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...