Jump to content

De allerbeste helicopter

Wat vind jij de beste helicopter  

20 leden hebben gestemd

1. 1. welke is het best

• Maverick
      8
    • hunter
      9
    • Leviathan
      2
    • news chopper
      0
    • raindance
      1
    • sparrow
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

post-42509-1167330074_thumb.jpg

post-42509-1167330095_thumb.jpgDe Hunter is wel degelijk de beste helikopter als je naar z'n functies kijkt. bijv: de rocket launcher

heeft een maverick dat? en je merkt ook wel dat de Hunter groter en krachtiger is opgebouwd dus dat wijst simpelweg mijn mening aan: Hunter! :Y

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:
post-42509-1167330074_thumb.jpg

post-42509-1167330095_thumb.jpgDe Hunter is wel degelijk de beste helikopter als je naar z'n functies kijkt. bijv: de rocket launcher

heeft een maverick dat? en je merkt ook wel dat de Hunter groter en krachtiger is opgebouwd dus dat wijst simpelweg mijn mening aan: Hunter! :Y

Kun je die plaatjes onder elkaar eztten? Ik kan niks meer zien...

Geplaatst:
Hunter!!! Ik heb zelf ook eens een poll hierover gemaakt, maar die werd toen gesloten :puh:hier is mijn poll.

Oftewel: Dutchy heeft dat topic gesloten omdat er al zo'n topic was, namelijk hier.

Mijn favoriete helicopter blijft de Maverick, die is het makkelijkst te besturen ^_^

Geplaatst:

Maverick.

Die heeft een redelijke snelheid, en is nog aardig

makkelijk te besturen (Iets wat wel nodig is met mijn stuurkwaliteiten :ch: )

Geplaatst:

Inderdaad bestaan er al bijzonder veel topics die de beste voertuigen behandelen: beste auto, beste vliegtuig, beste motor en ook een topic met alles in 1. Lijkt me het zinnigst om hiermee gewoon verder te gaan. Topic gesloten :)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...