kenzo Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo, Ik begin ZModeler een beetje onder de knie te krijgen, maar weet niet of ik het goed doe. Om te proberen heb ik een vierkante blok gemaakt, en die geexporteerd naar admiral.dff. als ik hem omzet met de echte, en ik open het spel, spawn een admiral, dan blijft hij vast hangen. Weet iemand wat ik allemaal moet doen voordat hij het pas doet? Als iemand mij wil helpen via email of msn, dan geeft hij zijn email adres maar... (ik zit alleen op msn als ik iets moet vragen ) Bedankt!!! Reageren
Little smoke gta sa Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Hallo,Ik begin ZModeler een beetje onder de knie te krijgen, maar weet niet of ik het goed doe. Om te proberen heb ik een vierkante blok gemaakt, en die geexporteerd naar admiral.dff. als ik hem omzet met de echte, en ik open het spel, spawn een admiral, dan blijft hij vast hangen. Weet iemand wat ik allemaal moet doen voordat hij het pas doet? Als iemand mij wil helpen via email of msn, dan geeft hij zijn email adres maar... (ik zit alleen op msn als ik iets moet vragen ) Bedankt!!! dit was bij mij ook zo alleen moet je gta sa opniuw installeren en het progamma voor de zmodeller ook opnieuw installeren als je het niet erg vindt Reageren
kenzo Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Maar mijn dff is 0kb... is dit omdat het alleen een klein balkje is, of omdat ik iets fout doe? en als ik het opnieuw geinstalleerd heb, doet hij het dan altijd, of alleen bij de eerst auto, en moet ik eerst san andreas en daarna zmodeler installeren of andersom? dankju Niemand?? Aub... iemand moet dat toch weten? >>> Door GTA-Sheep: Blijkbaar dus niet. Stop alsjeblieft met dubbel- en zelfs tripleposten....<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.