[R-ick] Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Weet iemand misschien of je twee save games kan maken bij De Sims 2? Alvast bedankt, Reageren
Dynamic Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Savegame op wat? De pc of psp en de anderen? Welke console bedoel je? Dynamic Reageren
[R-ick] Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Op de Pc, ik bedoel dat 2 personen, ook echt allebei een andere save game heeft. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 ' date='28 Dec 2006, 21:44:08' post='569338']Op de Pc, ik bedoel dat 2 personen, ook echt allebei een andere save game heeft. Hoe bedoel je, speel jij samen met iemand anders met één sim? Zo ja, volgens mij kan dat dan niet. Je krijgt zeg maar één savegame per spel. Met andere woorden, als je een huis maakt met wat sims kan je daar één savegame voor gebruiken, je huis is je savegame als je snapt wat ik bedoel. Wil je graag 2 savegames hebben, dan moet je ook 2 huizen hebben, voor zover ik weet. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Voor zover ik weet is dat natuurlijk wel mogelijk. Het lijkt mij ook een slechte zaak als dat niet mogelijk is. Want met alle spellen kun je meer savegame's aanmaken. En met Deel I moest je inderdaad een andere huis aanmaken zoals -Matthijs- zegt. Reageren
[R-ick] Geplaatst: 29 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2006 Oke, ik snap het wat jullie zeggen. Maar bij de Sims 2 gaat het eigenlijk ook meer om een buurt waar je een huis dan vaak in hebt (kan ook meer natuurlijk). Maar ik wil niet dat mijn zus mijn buurt gaat verkl*te. Daarom wil ik dat we allebei een eigen save game hebben, met allebei onze buurt. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 29 december 2006 Rapport Geplaatst: 29 december 2006 ' date='29 Dec 2006, 22:33:39' post='570339']Oke, ik snap het wat jullie zeggen. Maar bij de Sims 2 gaat het eigenlijk ook meer om een buurt waar je een huis dan vaak in hebt (kan ook meer natuurlijk). Maar ik wil niet dat mijn zus mijn buurt gaat verkl*te. Daarom wil ik dat we allebei een eigen save game hebben, met allebei onze buurt. Ik had mazzel met de sims. Hij werd op 2 acounts gesaved... Maar het is niet mogelijk om 2 spellen te saven. Alleen als je meerdere gebruikersaccounts hebt in windows is het mogelijk. Reageren
TH3 R34P3R Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Je kan bij het hoofdmenu als je een buurt moet kiezen dan kan je daar ergens op een pijltje ofzo klikken en dan kan je je eigen buurt maken Reageren
Rullez Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Beste gtaforumers ik heb ook een klein vraagje ovger The Sims. Moet ik The Sims 2 op mijn PC hebben als ik The Sims Het Bedrijfsleven wil spelen. Of niet? Rullez Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Beste gtaforumers ik heb ook een klein vraagje ovger The Sims. Moet ik The Sims 2 op mijn PC hebben als ik The Sims Het Bedrijfsleven wil spelen. Of niet?Rullez Ja want 'De Sims 2: Gaan het maken' behoort tot de categorie: uitbreidingen, en daarvoor heb je het originele spel nodig. Bij de Sims gaan het maken krijg je er wat extra spullen en functies erbij, bij je originele spel. Met andere woorden; Volgens mij kan jij straks bijvoorbeeld op je oude savegame een winkel beginnen. Hier nog de Sims op een rijtje: Uitbereidingen: Huisdieren Gaan het maken Nachtleven StudentenlevenAccessoires: Glamour Familiepret Kerstpakket Reageren
Velaro Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Aanvulling op Matthijs: EA Games zegt altijd in het begin van een installatie van een uitbreidingspakket dat je je savegames moet backuppen. Doe dit, want je kan last van krijgen van dingen die niet meer goed werken als 'Gaan het Maken' in een andere extensie savegames opslaat. Backup dus voor de installatie de hele map 'Sims 2' in jouw documenten of iets in die aard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.