04-Ron Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Na welke missie kan je import/export doen me diet auto's zoeke ? want dat is wel relax.. weet iemand na ongeveer hoeveel missie's ofzo ? of na welke missie Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Na welke missie kan je import/export doen me diet auto's zoeke ? want dat is wel relax.. weet iemand na ongeveer hoeveel missie's ofzo ? of na welke missie dat kom je vanzelf tegen als je missies gaat doen in SAN FIERRO Reageren
liltuner Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Poehhhhh das ff lang geleden voor mij. Dat is een missie met Cesar dat je een auto van een boot moet jatten met de Hijskraan Reageren
Decepticon Geplaatst: 20 november 2004 Rapport Geplaatst: 20 november 2004 Customs Fast Track (aan je garage in san fierro) greetz Reageren
04-Ron Geplaatst: 20 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2004 maar ik kan al lang na las venturas dus kan ik dan wel al import export doen ? Reageren
Juriaan Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 Moet je naar de boot gaan en kijken of er een import/export bord staat De boot staat als je van bovenaf kijkt aan de rechter kan van sf airport Reageren
BrokenTable Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 maar ik kan al lang na las venturas dus kan ik dan wel al import export doen ? In die missie 'Custom Fast Tracks' moet je een auto naar de kraan brengen om te exporteren. Als je dat nog niet gedaan hebt, kun je nog geen auto's exporteren. Je moet de Driving school min. op brons hebben en Wang Cars gekocht hebben. Reageren
hilco Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 je moet eerst driving schooll hale dan belt jetro je en dan kan je een bedrijfg kope dan heb je nog wat missies te doen bij cesar en dan kan het Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.